LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 var på aih for 13dg siden, skulle vel teste 14dg. Men testa imorges og der etter ti min var en meget tynn skyggestrek. brukt sånne strips. tok en igår og da var d ingenting. sjekka den sikkert i en time og to.har aldri hatt skyggestrek før. brukt stripsene mye. har en cb digital og men den venter jeg med. er full av spenning, smånervøs, reger vel egentlig med d ikke er noe. åååå spenning!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Ikke for å ødelegge håpet ditt, men har fått skyggestrek med strips jeg også...tok en ny en og da var den helt hvit. Så jeg er skeptisk til tynne skyggestreker...men er jo ikke sikkert det er det samme med deg. Jeg har ikm i morgen og har alle helst lyst å teste hele tiden...men bør spare på testene nå...ikke så mange igjen :S Masse lykke til til deg!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Skal krysse fingrer og tær for deg )
drømmehjerte Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Jeg leste på lommelegen eller noe at dersom det er skyggestrek uten farge, skal man tolke det negativt, men dersom streken har tydelig farge rosa eller blå, svak eller sterk så skal man teste på ny 1-2 dager etter og da skal streken bli sterkere med farger dersom man er gravid. Lykke til, håper du får en skikkelig positiv test snart!
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2010 det er litt nervepirrende! hausken ba meg å teste imorgen så da får jeg gjøre d. skulle ringe dem etterpå. ikm er imorgen.
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2010 Esperanza84 < samme ikm vi ja! lykke lykke til! imorgen er dagen! ¤¤¤ må få høre hvordan det gikk.
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2010 jeg testet negativt onsdag, torsdag var d meeeget svak strek på billigtesten. CB imorges----- gravid 1-2uker står det!!!! kanskje alle lykkeønskene fra dere hjalp hurra for hausken og aih sier eg og! det klaffet jo!!!
annesmil Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 Gratulerer så mye, herlig å høre!!! Jeg skal teste i morra, så håper jeg slår følge inn på 1 trimester : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå