Gå til innhold

meget svak strek nr to! hva tror dere!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på aih for 13dg siden, skulle vel teste 14dg. Men testa imorges og der etter ti min var en meget tynn skyggestrek. brukt sånne strips. tok en igår og da var d ingenting. sjekka den sikkert i en time og to.har aldri hatt skyggestrek før. brukt stripsene mye. har en cb digital og men den venter jeg med. er full av spenning, smånervøs, reger vel egentlig med d ikke er noe. åååå spenning!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spennende. satser på at det blir positivt da. Lykke til:-)

Skrevet

ååå tror du!! :) håpe håpe¤¤ jeg skal teste imorgen så får dere vite resultatet. guri malla" :D

Skrevet

Jepp, jeg tror det! Aldri hørt om at IKKE gravide tester positivt... :) Skal vente i spenning jeg.

Skrevet

Hei.

Jeg er egentlig ikke her på forumet, måtte bare svare deg her jeg :-) Jeg testet svaktsvakt positiv 9 dager etter egginnsettinga (dvs 14 dager etter befruktning). Testen ble sterkere for hver dag som gikk. Jeg måtte ta tre tester til etter den første svake positive testen. Det var så fantatisk å se på resultatet og få bekreftelse på at jeg var gravid ;-)

Tror jeg kan gratulere deg :-)

Skrevet

Ops, jeg mente 12 dager etter befruktninga :-)

Skrevet

jeg testet negativt onsdag, torsdag var d meeeget svak strek på billigtesten. CB imorges----- gravid 1-2uker står det!!!! :)

herreguuud!!!!!!!!!!!! hoppa inn på soverommet kl 0600 og vekka mannen!!! skrudde på lyset og ga han testen. der ble det tårer! :)

takk for svar og positive folk her inne :)

hipp hurra for aih!! takk hausken!! :D

lykke ¤¤

Skrevet

Herlig!

Gratulerer nok en gang til!!! Nå må du kose deg og ta vare på deg selv og lille spiren deres :)

Skrevet

tusen takk :) masse babystøv sendes til dere fra vestlandet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...