Undretrollet Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Hei hei alle nygraverte! Fikk i dag positiv test og kommer da lurende hit til dere Jeg har to barn fra før, men dette er min 4. graviditet. Rar tanke at det nå kommer et 3. minimenneske:) Spennende! Tro hvordan det blir med tre stk? Den eldste blir 5 år noen mnd etter at spiren kommer til verden I og med at jeg er litt usikker på syklusen min så er jeg ikke helt sikker på uker og dager på vei, men er 4 uker+- et par dager... Håper dere er en skravlete gjeng, for det er jeg
Petrine +spire=❤ Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Weeeee Gratulerer så masse!!! Og velkommen hit =)) Supert med 3 =) Har det jeg, blir spennende med 4 da hehehe =)
Undretrollet Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2010 Tusen tusen takk, blir sååå spennende Har hatt besøk ikveld av to gravide, var så rart å sitte og vite, men ikke si noe 4 stk ja, spenstig
Izzy74 Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Heisann. ) Ja da her jeg endelig kommet meg inn hit. ) Jeg har to barn fra før, 1 jente og 1 gutt. ) Blir vanskelig å holde seg fra å si noe, jeg har bare lyst til å rope det ut. )
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer så mye til dere alle ))) Jeg er gravid med nr 3 jeg også (mistet 1 gang tidligere i år), men har allerede fortalt de fleste det. Magen har nemlig skutt ut og det er vanskelig å skjule noe. Er nå i uke 7. Fikk spørsmål om jeg var 4 mnd gravid her om dagen Tenker at de nærmeste får uansett vite om noe går galt. Gleder meg veldig til å fortelle guttene mine det. Spesielt storebror- han ønsker seg svært en baby. Skal på UL neste uke og om alt er bra forteller vi han det da
Undretrollet Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2010 Tusen takk! kjekt å komme hit inn;) Så morsomt at dere også venter tredjemann (og fjerdemann), vi får følge hverandre her inne:) Skal prøve å holde meg med å fortelle, men ei venninne vet det allerede... jaja;) Har fra før en gutt på fire og jente på 2,5... Gleder meg og til at de skal få vite, her er det også storebror som ønsker seg mest en liten(helst bror:))
Izzy74 Skrevet 5. desember 2010 #7 Skrevet 5. desember 2010 Da forlater jeg dere, spira ville ikke bli her. ( Begynte å blø i går tidlig og blør enda. Lykke til videre. )
Undretrollet Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2010 Huffda, Izza74... Dette var virkelig trasig Håper det går bra etterhvert, og at du snart er her inne igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå