Mrs. Charming Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Har prøvd siden juni og hatt en abort- men som adventsgave fikk jeg nå en positiv graviditetstest! Håper alt går bra denne gangen! Da blir det et august- barn! Har tror på at denne gangen skal lille frø sitte. Kom bare på at vi skal ut å fly i sommer - hva er reglene for å fly og å være høygravid?
Undretrollet Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer! Så spennende! Jeg fikk også en pos test i luke nr to Det er vel en mnd før termin at flyene ikke vil ha deg med der Kanskje tre uker før, ble litt usikker nå Denne gangen går det nok fint! Min første graviditet gikk også galt, men har fått to flotte barn etter det, og nå ser det ut som nr tre er på vei
Trultemora er presseklar!! Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer med BIM! Reglene for fly innenlands er 37 uker og en bør ha med bekreftelse fra legen på termin etc om man har stor mage tidlig! Har blitt noen som har blitt nekta å fly fordi de trodde at man har vært lengre på vei enn hva de har vært... Enkelte utenlandske flyselskap har en grense på 32 uker...
Mrs. Charming Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2010 Er jo glad, men med forbehold. Hadde litt brunlig utflod også igår-foreløpig ingenting idag,,, Så jeg har den innstillingen at det går galt denne gangen også, men jeg skal be om tidlig ultralyd, og da kan jeg heller bli positivt overrasket om jeg ser et blinkende hjerte....
Ays73 Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Velkommen inn hit og gratulerer Alt er nok bra med lille spiren skal du se Klem
troublemaker Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Så koselig. GRATULERER! : ) fikk også en positiv test i luke nummer 2. Var hos legen i dag, og er visst i uke 6. Håper at alt går bra med deg. Lykke til - Janne
Mrs. Charming Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2010 Grattis dere andre som også fikk en liten adventsgave. Lykke til på ferden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå