Gå til innhold

Noen som kan gi noen beroligende ord??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mitt andre barn for 10 dager siden, og denne gangen går ikke bekkenløsningen over. Den er om mulig litt værre. Med førstemann gikk bekkenløsningen over så fort hu var ute, men ikke denne gangen. Nå skal det nevnes at bl var værre denne gangen.

Jeg er avhengig av å trene, men har måttet innfinne meg med sofaen i svangerskapet. Jeg har gledet meg så sinnsykt til å kunne røre på meg igjen, men kjenner jeg begynner å få litt panikk. Kommer det alltid til å være slik? Eller tar det bare litt tid?

Dere som hadde bekkenløsning, når gikk det over??

Er det noe jeg selv kan gjøre for å få det bra, eller er det ingenting å gjøre??

Uff....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tror nok at bekkenplager er ganske individuelt og varierendes.

Men jeg kan si litt om hvordan jeg opplevde det.

Med førstemann hadde jeg litt bekkenplager under svangerskapet, men plagene tiltok etter fødsel. Jeg kunne være plaget periodevis og bedre i andre perioder. Bare det å være på butikken å skubbe handlevogna var nok til å ha vondt resten av dagen og svinge moppen var heller ikke godt. Plutselig etter 6 mnd forsvant det!

Med tvillingene hadde jeg bekkenplager under hele svangerskapet, men de forsvant 1 uke før fødsel og jeg har ikke kjent noe til det i ettertid.

Helt utrolig egentlig:)

Jeg tror du skal kose deg og gjøre det du vil mtp aktivitet, men ta det med ro og ikke presse deg for mye. Gjør styrkeøvelser for bekkenet:)

Det går nok over etterhvert!

Skrevet

Hei!

Hvis jeg hadde vært deg, så hadde jeg gått til kiropraktor. Jeg sleit veldig med bekkenløsing med førstemann. Klarte å holde det i sjakk med behandling under svangerskapet, men da han ble født ble det verre. Gikk derfor tilbake til behandling og etter to uker (to behandlinger per uke) så var det borte. I følge min kiropraktor (for forøvrig er en av to i hele Norge som har spesialisert seg på kvinner i svangerskap og spedbarn) var den største feilen kvinner gjorde å bare gå med smerter. Jo lengre man går jo verre kan det bli. I hvert fall for noen. Og hvorfor ha smerter når man gå bli kvitt de:)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...