Undretrollet Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Tok en First Signal test nå i mårrest kl 6 (!!!), fikk ikke sove ogmåtte tisse. OG den var POSITIV!! Var egentlig ikke så sikker i min sak i går, men der ser man, man vet ikke alltid sikkert, om man er full av intuisjon(?)! JIPPI:) samtidig føles det helt rart og tenke på, har ikke skjønt det helt enda, tror jeg. En liten baby til, det er faktisk en rar tanke når man ser disse to som jubler over pakke i kalenderen i dag... De skulle bare visst hvilken pakke de også fikk i luke nr to Tro hvem denne lille spiren er?? Mine symptomer: Ikke akkurat mensmurringer, men kjenner at det jobber i magen, på en måte Tisser oftere og mer Trøtt på ettermiddag og kveld Nyser (mitt private gr. tegn ) Amper... festeblødning ca 8 dager etter el, etterfulgt av noen dager med murring i korsrygg OPPBLÅST!!! Det var det tror jeg! Er veldig ydmyk og takknemlig for at det gikk så kjapt... Og håper alt går bra. HÅPER HÅPER HÅPER jeg ser dere alle på 1. tri raskt altså, men kommer nok til å "henge" litt her og en stund... Drysser babystøv over dere som øsnker det
Izzy74 Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer med positiv test.) Flytter inn på 1 trimester idag jeg også, så ses der inne.
Undretrollet Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2010 Oi, flere adventgaver i dag!! Takk og gratulerer tilbake! Vi sees på 1. tri!
annesmil Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer så mye!!! Å det tar tid å forstå det ja, det er jo ett lite under hver gang det skjer!! Jeg har ikke turt å teste enda, har IKM 1-2 desember, å den har ikke kommet i dag heller, så har jo ett håp... Men, har før blitt skuffet når TR kom på ettermiddag kveld. Så jeg venter litt til, om TR ikke har kommet i morgen kjøper jeg test og tester lørdag. Håper virkelig vi snakkes inne på 1 trimester!!!! xxx !!!! Kos deg masse i dag, med gleden, følelsene og kjærligheten som allerede er på plass.
Undretrollet Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2010 Tuuusen takk, Annesmil... Ble nesten rørt av de fine ordene dine... Så spennende da, håpe håpe håpe at TR har tatt seg en 1 årig ferie hos deg også Gi lyd når du har testet i morgen da, så venter jeg på deg på 1. tri Jeg skulle også egentlig vente til i morgen, men våknet av at jeg måtte tisse, og ble liggende og tenke og undre, og fant ut at nå går jeg og tisser på en pinne istedet for å ligge her og lure ha en fin dag!
Undretrollet Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2010 Tusen, tusen takk, Madame Mim og Zassy
lille.pudding Skrevet 2. desember 2010 #9 Skrevet 2. desember 2010 Ååå gratulerer så mye!! Verdens beste julegave dette her! håååper jeg kan dilte etter til 1 trimester snart... Er 5 dager over nå, og ingen tegn til tr... Men bare blendahvite teststrimler da... Kanskje eg skal kjøpe en ordentlig på apoteket? Kanskje kulda har ødelagt de når de lå ute i postkassa...? Hehee vi jenter er umulige... All slags grunner til at den ble negativ
Undretrollet Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2010 Tusen takk, Tochill! ja, dette er en fantastisk bursdagsgave:) Er jo så spennende!! Håper du kommer diltende etter, kjøp deg en på apoteket, det ville jeg gjort hehe... Man vet jo aldri med de billige, du får det du betaler for Du kan jo være av dem som produserer HCG seint, xxx for det Lykke til!
Gjest Skrevet 2. desember 2010 #11 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer! Eg utstyrar meg støvsugar for å samle babystøv;) Så kan eg forhåpentlegvis slå følge inn på 1.tri, i slutten av desember;)
Esperanza84 - gravid! Skrevet 2. desember 2010 #12 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer så mye Undretrollet:) Dette var koselig:) Har ikm i morgen så håper tanta holder seg laaangt borte..håper vi sees på 1 tri.
Undretrollet Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #13 Skrevet 2. desember 2010 Tusen takk, esparanza84 og tøybleiemor:) Ta imot babystøvet, så sees vi på 1.tri. en lykkelig og rar dag dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå