Gå til innhold

Klar for 3. etappe - men lei av å spy..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hadde eg karra meg til siste trimester, men det har tatt laaang tid. Jammen blir dagane lange når ein spyr og er uvel heile tida. Fleire som spyr endå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lang tid igjen da...

Jeg spyr fortsatt. Har holdt på sia uke 5... synes forferdelig synd på meg selv akkurat nå, er så sliten og lei. Så mye som skal ordnes nå i julen både for store og små, men jeg klarer ikke. Ligger for det meste på sofaen og sover, eller så henger jeg over do-skåla.

Har konstant dårlig samvittighet for storesøstrene og mannen. Alle er selvfølgelig flinke til og hjelpe her hjemme, men uansett!

Og så mye som skulle vært i orden før lillebror kommer i februar, men jeg klarer ikke. Så får ta det etter fødselen. Vet det går over med en gang knøttet er ute (merkelige greier). Hadde det slik med begge storesøstrene også!

Heldigvis bare 10 uker att nå, skal overleve det.

Masse lykke til, og gooo bedring! det går heldigvis over...

Skrevet

Å, så godt å høyra at det er fleire enn meg som er lika dårlige endå. Mager trøst i det, tross alt. Me får trøsta oss med at ungane som regel blir uforskamma friske etter slike svangerskap, det har i alle fall ho eldste her vore. Lykke til til deg og, me komme nok til å ha innsida av doskåla brent inn på netthinna for evig tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...