Gå til innhold

Hvordan beskytte puppene i kulda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det vært så mange innlegg om hvordan man skal beskytte babyene i kulda, men jeg lurer mest på hva jeg skal gjøre med puppene..:D

Jeg bruker ammeinnlegg i ull, har "vanlige" klær på, tykk boblejakke og inni jekken har jeg to tykke sitteunderlag i tova ull (ser ut som en sumobryter her jeg går). Allikevel svir puppene nå sinnsykt når jeg er ute.

Noen som har noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inne i JAKKEN bruker jeg to sitteunderlag:P

Skrevet

Hehe OY jammen må jeg si du pakker på deg! Bravo! hehehe. Kan da umulig være noe mere du kan gjøre!? Annet enn å pakke på ENDA mer, hehehe...

Jeg merker hvertfal at jeg får fortere vondt i puppene når jeg er ute i kulda, om jeg har mye melk i dem på det tidspunktet. Så det beste for meg er å passe på at han har tømt begge brystene før jeg drar ut. Hvis ikke så pumper jeg ut en del.

Skrevet

Kan ikke skjønne at du kan gjøre mer?

Sørge for at det ikke kommer trekk rundt halsen?

Eller du kan bruke ull. Jeg bruker ull allover når jeg er ute. Ønsker meg ulltruse. Såg at OBS selger janus ullbokser på tilbud nå.....

Mene, ikke akkurat så veldig hygienisk muligens?

Ullbh, ammeinnlegg i ull, ulltrøye og long og ulljoggis fra janus. Deilig!!

Skrevet

Jeg bruker string innenpå om jeg har på ullbokser :)

Skrevet

Jeg får mest vondt når jeg nettopp har ammet. De siste par dagene har jeg hatt vondt under amming og har en mistanke om at det har en sammenheng med at jeg fryser når jeg er ute.

Men iallefall, jeg tror jeg har funnet løsningen. Ullundertøy, fleecejakke, ullgenser, sitteunderlag og boblejakke. Dette hadde jeg på i går når jeg var ute en tur, så antageligvis svær ut, men pytt, fikk ikke vondt iallefall:) Det største problemet var at jeg nesten ikke kunne bevege overkroppen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...