Gjest SweetMommy <3 Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Jeg lurer litt på det, fordi jeg hvar på ul idag og legen menede at det var litt litet på den lille i magen, noen som vet vad som er "normalt"?
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Ingen med erfaring? Er det farligt for barnet? Hva skjer viss det fortsatt er litet på neste kontroll? Håper det er noen som har opplevd det samme.
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 heisann:) var på 3d UL og fikk nye mål av min lille... ble litt interessert i å finne ut hva som er gjennomsnittet og fant denne... Jeg er ikke så langt som deg.. er 28 +1 jeg da, men tenkte jeg kunne dele skjemaet jeg fant, så se om du kan finne ut noe om det... her er linken til lårbeins lengde;) http://www.home.no/atrud/preg/baby_measure.htm
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Min baby var målt til 4,9 og viss jeg ser rett så er det det som står i uke 28? Skjønner ikke er babyen min 3 uker mindre en det den ska vara?
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Stemmer det? Skjønner ikke helt hvordan man ska lese den.?
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Stemmer det? Skjønner ikke helt hvordan man leser av den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå