cadence Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Vesla mi var SVÆRT aktiv i magen min, daglig så snudde hun seg rundt og sparket og slo- jeg fikk blåmerker og muskelknuter pga herjingen hennes. Og hun holder fortsatt på, nå med AUDIO (noen ganger så ille at det ringer i ørene mine etterpå) og jeg tror hun har klart å montere surround også, for man finner ikke et stille hjørne i huset. Sprelsk er hun også, så enn så lenge står jeg fortsatt fast på at hun kommer til å bestige gardinbrett etc i ganske så ung alder. Så; aktiv i magen- aktiv utenfor. Hva er status hos deg?
Gjest Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 hehe, dette var moro å lese om Gutten min var rolig i magen. Snudde seg noen ganger og sparket litt når jeg spiste og drakk. ellers var det rolige bevegelser. Utenfor: Tja, vil si han er av den bedagelige typen.. liker best å slappe av rett å slett 8 mnd gammel og er ikke i nærheten av å åle eller krype.
Evigheten Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Min var veeeeldig aktiv i magen, og veeeeeldig rolig utenfor
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Jenta mi var ganske rolig i magen, men utenfor er hun ganske så aktiv. Hender og føtter går kontinuerlig:) Surround har hun også, så til de grader...
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Junior brista ribbeinet mitt i magen, så altså veldig aktiv inni..Nå som han er ute prøver han å sparke av meg puppene...sååeh: Aktiv inni- aktiv ute
Bustehue Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Gutten min var så rolig i magen at det var skummelt! Den siste tiden kjente jeg spark ca. 1-2 ganger i døgnet bare, ellers var det helt rolig.. Utenfor er han helt vill. Sitter ikke i ro et sekund. Veldig aktiv gutt. :-)
Noregsgard Skrevet 2. desember 2010 #7 Skrevet 2. desember 2010 Gutten min var veldig aktiv i magen. Sparket og styrte på hele tiden. Vil si at han er minst like aktiv nå. Han sparker og spreller med armene hele tiden, skal hele tiden prøve å løfte seg opp og det er nesten helt umulig å få kose litt med han. Så aktiv i magen=aktiv utenfor her..
stearin Skrevet 2. desember 2010 #8 Skrevet 2. desember 2010 Nå husker jeg kanskje ikke helt klart og gikk kun gravid 30 uker (dvs ca. 10 uker med bevegelse), dessuten har jeg ikke noe å sammenligne med. Men datteren min sparket en del i magen, nå er hun helt i hundre nå også Hun er en veldig våken frøken og følger godt med. Sparke konstant gjør hun også. (Pause mens hun sover)
*LillaMeg* Skrevet 2. desember 2010 #9 Skrevet 2. desember 2010 Min var passe aktiv, er passe aktiv her ute og.. Er noen perioder der han var som en sprettball inni der, er sånn nå og, så slapper ahn litt av... Det rare er at hver natt i 5tiden begynte han å våkne til, våknet alltid av at han snudde seg mange ganger rundt og sparket både her og der.. Samme gjør han nå og.. Han våkner alltid i 5-6tiden, skikkelig aktiv. Før bare pludret han, men nå snur han seg om og om igjen hele tiden.. Samtidig som han smiler og ler..
Siss*40 Skrevet 2. desember 2010 #10 Skrevet 2. desember 2010 Morsom tråd! Mine var rolige inni magen, men tenkte ofte at det var fordi de lå litt trangt ( tvillinger). Heiv i meg yoghurt og eplejus før "sparketester" for å få litt "guff" i de... ellers kunne det ta laaang tid å få gjennomført sparketestene... De er nå 9 mnd, og er rolig utenfor og. Kryper (eller skyver seg) baklengs og rundt i ring, men er fredelige typer som kan holde på lenge med lekene sine... eller ligge og høre musikk, se tv, lese bok... Nyter det! regner med det blir travlere etterhvert!
Gjest Skrevet 2. desember 2010 #11 Skrevet 2. desember 2010 Jenta mi var rolig i magen, men aktiv i 9 - 10 tiden på morran... Å sånn er hun enda.. 3 mnd
gutt060606&jente010110 Skrevet 3. desember 2010 #12 Skrevet 3. desember 2010 sønnen min var veldig rolig i magen, så rolig noen ganger at jeg måtte på ekstra ultralyder flere ganger for å se om han var i livet...han var en rolig og bedagelig baby, var en drøm=) jenta var helt vill i magen, sparket meg så hardt at jeg kastet opp!!sov ikke noe di siste mnd i svangerskapet pga sparkingen og rullingen hennes....hun har vært en apekatt siden hun kom ut!!hun var ikke mange mnd da hun første gangen reiv ned gardinene...hun er over alt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå