Sofiegullet&LilleSpire Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Samme som 1.trim, men tenkte d var mer aktivitet her.. =) Er det noen av dere som har blitt gravid på pillen? Sitter nå i min pillefrie uke på 6 dagen, og enda ingen mens! Nada! Vet jeg har glemt en eller to piller, var litt magesyk for halvannen uke siden, men vi brukte kondom di første dagene etter dette.... Tatt G-test, men negativ... Hva skal jeg gjøre? Begynne på nytt brett eller vente?
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Vent litt, du, det ville jeg gjort for sikkerhetens skyld. Det er ikke ofte folk blir gravid med pillen, men det skjer jo, så mitt e råd er å vente litt, selv om jeg egentlig ikke tror du er gravid.
Reese Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 jeg hadde venta. Jeg er selv gravid for 4 gang med prevensjon. 3 ganger pilla og 1 gang p ring. Ska sies at jeg venter nr 2 altså. Men gi det vertfall en uke til du. Kan ta noen dager før det slår ut på test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå