BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Jeg har termin i morgen og føler noe vil skje da, men tenker det sikkert bare er psyken, forventningene, som gir meg den følelsen og spiller inn på kroppen. Har hatt mange menssmerter i dag, pleier nesten bare kjenne tegn på natta. Noen som har hatt en følelse av når det vil skje? Jeg vet jeg spør om alt mulig rart, men det er fordi jeg kjeder meg og bare går og tenker på en ting hele tiden; FØDSEL=P Jeg syns det er rart å savne gutten jeg har inne i magen, jeg vil bare klemme han i mine armer NÅ <3
Margarita -- Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Hehe, kjenner til den å spørre om alt mulig her inne, men klart man må det:) Vi lurer jo, og ikek minst venter!!! Så deilig å lese om alle som er i samme situasjon!! Kan ikek svare på det du egentlig lurer på da, siden jeg er førstegangs...
mamma til lillingen Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Ja, jeg føler meg LURT! Teite terminen som tydligvis er på feil dag, her sitter jeg da, uten baby eller noenting, bare masse vondt i meg selv. Ikke får jeg sove, ikke vil babyen i magen ligge rolig heller. Men så har jeg "juksa" litt da, vært på akupunktur i dag (som jeg har nevnt sikkert 100 ganger her inne nå), merka ikke en døyt før det.
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2010 Det er godt å se "kjente" her enda så føler man seg ikke så alene=P For en ventetid vi har vert i gjennom, nå syns jeg vi fødeklare fortjener å bli ferdig rett og slett=) Vel som sagt, jeg kjente jo mye mer i går og i natt enn jeg pleier, men om det skjer noe i dag----neppe! =/ Har forholdt meg slik til termin at jeg tenker det påvirker kroppen! Men nå slipper jeg å vente på termin i det minste...hehe Håper akupunktur setter det hele i sving for deg nå da, venter på lillingen =) Og så krysser jeg fingrene for alle andre også! Hva venter egentlig babyene våre på(?), skulle tro de ville ut nå i den koselige adventstiden;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå