Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min er nesten 7 mnd (litt over 4mnd korrigert, i størrelse med en 2-3 mnd gammel baby) og hun åler seg litt fremover. Hun har også begynt for omtrent 1 mnd siden å ta beina sine opp under magen og løfte seg opp halvveis:P

Annonse

Har en pjokk på 8 mnd.. Åler ikke enda men, hender han hopper fremover på brystet. Veldig sjelden gang :))

Ruller rundt på gulvet og beveger seg rundt i sirkel.

Han er veldig bedagelig og rolig av seg så tror han er tilfreds med fremgangsmåten enn så lenge :P

Han var 4 mnd når han begynte å åle seg fremover, men det avhenger i at han ligger på en matte. Han setter beina inn under brystkassa og skur seg fremover. Han er nå 4,5 mnd.

Lillesøster klarte faktisk å åle seg fremover noen få cm da hun var et par uker gammel! Men det skjedde bare et par- tre ganger, og nå kan hun det ikke lenger, så det var vel mer "hell i uhell" kan jeg tenke meg og ikke bevisst åling som sådan :P

Størstejenta mi var treg med ålingen, fordi hun kom seg så greit frem ved å rulle rundt istedet, så hun begynte å åle da hun var 8,5 mnd gammel, bare en liten uke før hun begynte å krabbe istedet. Åle-karrieren hennes ble derfor heller kort hehe.

• 4 år senere...

Roterte en stund men ålte aldri. Gikk rett fra å ligge i ro til å krabbe ved 7 måneder. Reiste seg å gikk rundt bordet en uke etterpå, så mine bekymringer for jenta som var så treig i utviklingen var bare tullete.

Anonymous poster hash: efe21...ce8

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...