Gå til innhold

kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg vpknet i dag har jeg hatt vondt i magen. Sånn stikkende smerte, ikke sånn uutholdelig vondt, men litt vondere enn litt vondt. lurer litt på hva d kan være. Har lurt litt på om d er for at jeg er støl pga at jeg har hostet mye, men er ikke sånn stølt vondt heller. Noen andre som har d sånn som kan svare meg på hva d er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Høres ut som enten kraftige kynnere, eller modningsrier/maserier

Skrevet

Hvis du har konstante smerter (selv moderate smerter), må du ta kontakt med fødeavdelingen.

Jeg måtte inn i uke 34, med smerter som minnet om stølhet over sympfysen, og fikk da beskjed om at det var riktig å ta kontakt da (hadde hatt smertene i en dag).

Sikkert ikke noe farlig, men best å gi beskjed uansett :)

Lykke til!

Skrevet

hvem skal jeg ringe når jeg lurer på ting så sent på kvelden da?

Skrevet

Det er bare å ringe føden der du bor. Der er det alltid noen som kan svare på spørsmål:-)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men i Stavanger har de noe som heter fødetelefonen, og den er betjent av jordmødrene som er på vakt på sykehuset. Ville ringt fødestedet du er blitt satt opp på og forklart situasjonen for de og hørt hvordan de ville tatt saken videre :)

Skrevet

takk for svar :)

Ringte til føden nå, og dem sa jeg skulle ringe igjen om en time hvis d ikke har blitt noe bedre. Dem trodde ike d var noe farlig, men var greit og få skjekket d opp :)

Skrevet

Så flott!! Da kan du slappe av :-)

Skrevet

Godt å høre, håper det snart går over da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...