Gå til innhold

Sliten, trøtt... Vil noen gi meg noen råd ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, spår egentlig ikke anonyme, men jeg kan gi det et forsøk, men du får ta det med en klype salt, aner jo ikke hva du tenker på når du spør om valg, men skriver det jeg får opp:

Først får jeg opp kort som handler om å ta konsekvensene av våre handlinger, kortet står også for sannhet og rettferdighet, noe som er viktige faktorer nå. Det kan også tyde på kontraker, avtaler, osv men vanskelig å si når jeg ikke vet spørsmålet eller hva det dreier seg om. Videre kommer det håp og et tegn på at nå kan ting snu seg til det bedre, det har kanskje vært en vanskelig/kjedelig periode, men nå ser det ut til å lysne. Siste kortet er et meget godt kort, handler om en avslutning på noe, en fullførelse, belønning, suksess, kortet sier JA om du lurte på utfallet av noe.

For å få det du ønsker bør du følge det første jeg skrev om, det som er rettferdig, sant, har du mulighet til kontrakt/avtale f.eks så er det det som vil bringe deg videre. Ta kontroll over situasjonen, Hm..ja vanskelig å si noe mer uten å vite noe! Håper du fikk noe ut av det :)

Ok hvis jeg tenker i retning kjærlighet med det jeg trakk så handler det om å ta konsekvensene for sine handlinger, og å snakke sant..det har vært tøft, men det er lys i tunnelen..og hvis du vil jobbe tror jeg det kan bli veldig bra igjen, men da må eventuelle konsekvenser tas (for deg eller han?) og alt må på bordet. å være ansvarlig for sine handlinger. Lykke til!

Annonse

Sier ikke at noen lyver men at det som kom opp var viktighet av å være helt åpne og ærlige for å fortsette, kanskje det rett og slett krever en skikkelig god samtale der alt kan snakkes om, en ny start?

Men som sagt, dette fikk jeg opp på det i sta, på anonym, ante ikke hva du spurte om osv, så ta det for det det er.

God kveld ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...