Gå til innhold

Noen som har tips til gode bodyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i Hollys bodyene. Noen som kjenner til disse og har andre typer å anbefale, som er like gode og med like god kvalitet? Hva er deres favoritt merke? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd hollys bodyene, men jeg liker veldig godt Mee too og Reflex. Eneste jeg er litt misfornøyd med er at de er små i størrelsene.

Skrevet

Min favoritt er Petite de Fleur bodyene! By far! Men de koster mye, så jeg har ikke altfor mange, men nå som gullet ikke vokser så fort lengre skal jeg invistere i et par stykker i hver str. tenker jeg. Disse passer vel helst slanke barn, så det er nok mange som er helt uenige med meg i at de er gode ;-)

Skrevet

Jeg syntes Name It sine er kjempe bra.

Gode elastiske, og du kan jo vaske de til krampa tar deg uten at de blir stygge..

Skal legges til at jeg ikke bruker tørketrommel da, kanskje derfor de holder seg så godt ;o)

Skrevet

på denne tiden av året holder jeg en knapp på ull/silkebodyene til nøstebarn. Kjøpte også en kjempefin på name-it

Skrevet

Ja, signerer BabyBoyx2!

De elastiske til Name it er veldig myke og gode! De er også veldig fleksible, så de passer også veldig fint når babyen er "mellom 2 størrelser". Jeg liker imidlertid ikke så godt de som ikke er stretch - de er for stor i størrelsen, altfor vide og uformelige.. Kvaiteten er heller ikke så god.

Skrevet

Hvor kjøper du disse bodyene da? Jenta mi er ikke veldig slank, he he. Men er verdt et forsøk! :) Greit med noen fine som er litt dyrere også mange av billigere merker synes jeg. :)

Skrevet

De har det merket på Barnas Hus, og en del mindre spesialbutikker med barnetøy...

Skrevet

Henger meg på Name It bølgen :o) Myke, lange og elastiske!

De passer perfekt til mine barn iallefall.

Liker ikke Reflex, H&M og KAX sine - synes de er korte og breie.

Krymper lett på lengden og blir helt formløse etter vask.

Skrevet

For barn i str 78 og oppover er polern og pyret. Har hatt bodyene til lullegutt nå i ett år - og de er like fine! Passer også enda, selv om den minste nå har blitt arvet av veslejenta.

For små barn og litt større : ullbodyene fra troll! Tettere vevd en bla name it og joha. Nydelige blonder på noe av det, og herlig kvalitet.

Har en body til lillejenta i ull og bomull - heeelt nydelig å ha på :-)

name-it er helt grei, men ulla er så veldig tynn, og vide i halsen (ikke knapper på siden av halsen). Men ganske søte mange av dem.

;-)

Skrevet

Uups - kan ikke skrive ser jeg.. Ull og bomullsbodyen er fra claire :-)

Skrevet

Ull-body fra name it, den var helt perfekt på alle måter!:)

Skrevet

Signerer vimse + lillegull på Nøstebarns ull/silkebodyer, de er helt nydelige, kjempemyke og lette. Cubus har også en type som jeg liker (har en rosa og hvit stripete som er god), men den andre typen de har (ensfarget) er veldig hard og stram. Det samme synes jeg om Claire baby sin ull og bomullsbody, veldig stiv. Troll sine er myke og gode, men jeg har bare funnet en type (på apoteket), og den er helt plain naturhvit, ikke så veldig spennende. Ellers er Petit Bateau sine ullbodyer fine. Når det gjelder bomullsbodyer, synes jeg Claire baby har de mykeste og tynneste. Og for oss med LANGE slanke småtasser er Petit Bateu veldig bra.

Skrevet

Claire- ull og bomull er supre.

De i bambus er helt herlige, fra Rakkerungene i ullevålsveien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...