sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 lille jenta mi har ikke vokst mer en 1 cm i hodeomkrets siden fødselen (nå 3 mnd), å kjenner jeg stresser litt med dette. er det normalt? hun var 38 rundt hodet da hun ble født, men i og med hun ble tatt med vakum så var hun nok litt hoven da de målte. Da vi var på 6 ukerskontrillen var hun fremdeles 38 cm, å idag når jeg målte 39. vi skal til helsestasjonen på fredag så får høre hva de seier der, men tenkte om noen hadde opplevt det samme??
*shehasmyheart* Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Jeg har ikke vært borti det nei. Men, du sier du målte selv? Ikke sikkert du målte på samme stedet som hs? Kan jo være det er derfor du får det målet. Bare en tanke fra meg:) Alt er sikket i orden. Lykke til:)
stearin Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Ja, kan nok være en del forskjell fra person til person om hvordan man måler hodeomkrets og lengde. Har god erfaring med det da min jente ble målt en gang i uka de første 8 ukene, noen uker var hun til og med blitt kortere:) Hihi.. Men det stemte jo selvsagt ikke, var bare litt tull med målingen, forskjellige personer som nevnt. Tror ikke det er noe unormalt, de vokser jo ikke sååå mye rundt hodet. Og kanskje hn begynner å vokse rundt hodet fort nå i nærmeste framtid. Men kan være greit å ta det opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå