Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var gravid med jenta mi ville jeg absolutt ikke vite kjønnet. Men denne gangen vil jeg absolutt vite det!!

Hva med dere? Skal dere spørre etter kjønnet på ultralyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vite det med jenta mi og vil vite det denne gangen også:) Er en stund til jeg får vite det da...

Skrevet

Jeg vil vite :) Enklere i forhold til innkjøp å sånn... også regner jeg med at jeg kommer til å bruke lang tid på å finne navn!

Skrevet

Eg vlle vite det første gang og kjeme nok til å ville det dinna gangen og :) klarer ikkje vente i 9 mnd ;)

Skrevet

Vi var enige om å ikke vite det sist. Nå har jeg lyst, men sambo vil ikke... så da blir det nok til at vi ikke vet det om han ikke ombestemmer seg.

Skrevet

Så lenge de ser det vil jeg vite det :)

Skrevet

Sist ville vi ikke vite det på ordinær UL, men fikk en ekstra i uke 30 så da ville vi vite det!:)

Jeg vil vite det denne gangen også, men vet ikke om samboer vil da vi ikke har snakket så mye om det enda siden vi først fikk vite at det var en til på vei igår!;)

Skrevet

Vi har to fra før. En gutt og en jente. Vi har ikke vist det på noen av de...

Vi vil ikke vite det på denne heller. Er så artig og deilig spennende å leve i uvissheten og høre alle tro hva det blir.

Skrevet

Jeg vil gjerne vite det, men ikke sambo. Så vi får se. Kanskje han endrer mening til vi kommer så langt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...