Gå til innhold

Jeg har ikke lyst til å være her på 1. trimester...

Anbefalte innlegg

...jeg vil inn på 2.!! Å så utålmodig jeg er etter å få fortelle datteren min at hun skal bli storesøster!!

:):)

Jeg mistet i 8. uke tidligere i høst, og nå er jeg i 7. uke, men denne gangen har jeg mye bedre magefølelse. Ingen blødninger enda og herlige graviditetssymptomer (småkvalm, lyst på mat hele tida, oppblåst og litt bekkensmerter) HURRA!

Fortsetter under...

Hei Billie Jean!

Jeg husker deg fra "ufrivillig abort" på BliGravid :)

Så utrolig gøt å høre at alt står bra til med deg også og at graviditeten kom så fort etter aborten.

Er selv 10 uker i dag og er overlykkelig! Gleder meg også masse til å fortelle min lille datter at hun virkelig skal bli stresøster :) Er bare 2 uker igjen til boblen sprekker offentlig.

Må smøre seg med litt tolmodighet ja...

Masse lykke til videre! Heier på dere ;)

Hold ut kjære Billie Jean!

Bare 5 små uker igjen, og denne gangen SKAL det gå bra for deg:-)

STOR klem fra trompeten som håper hun kommer etter snart:-)

Hei du

Jeg har det på akkurat samme måte, bare at jeg mistet i uke 6 sist. Er nå i uke 7 og har et håp om at dette skal gå bra. Men tankene på å miste ligger bak i hodet hele tiden og jeg har til og med drømt at jeg har blødd meg ut flere ganger. Ganske ekkelt.

Får krysse fingrene for oss at det går bra for oss alle. Har en tidlig (privat) UL neste fredag for å berolige meg selv. Men føler det er så lenge til enda...

Krysser alt for at det går bra =) Forstår deg godt. Vil også komme til 2. trimester! Helst i går. Da kan en senke skuldrene litt og ikke minst fortelle hele verden om den lille hemmeligheten :o)

Annonse

Hei Lille Trompet!

Koselig å høre fra deg igjen, jeg har lurt på hvordan det går med deg etter aborten din! Du kommer nok etter ganske snart skal du se!

Da blir det fanfarer fra Lille Trompet!!

Masse lykke til og god førjulstid!

Klem

Hei, jeg føler det samme, kan ikke komme fort nok til uke 12, men er foreløpig bare 4+5, og hadde en spontanabort 5+3 for to måneder siden.

Har jo så lyst å fortelle hele verden om graviditeten! :) Men jeg tør ikke. I stedet må jeg gjemme bort min oppblåste mage på jobb, snikdrikke alkoholfritt på julebordet, og vente helt til julaften/romjula med å fortelle bestefoeldrene nyheten ansikt til ansikt.

Har lyst å be om tidlig ul før jul, men har ikke råd til å dekke det selv, og redd for at fastlegen eller sykehuset skal si nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...