Gå til innhold

Noen som har bestilt fra quicktests.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det lang tid før du fikk testene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang jeg bestilte tok det to dager før de lå i postkassa, andre gangen tre dager. Kjøpte sånne kombipakker med EL/graviditetstester. Veldig fornøyd med servicen :)

Skrevet

Er 1 uke siden jeg bestillte i dag, fortsatt ingen pakke:( Bestilte graviditetstester. IKM imorgen, så hadde jo vært fint å ha dem til lørdag i alle fall.

Skrevet

Så det er altså flere som sliter med leveringen derfra. :( Jeg bestilte om morgenen den 30 nov, og i dag den 2 er de ennå ikke kommet, enda det står at de postlegger samme dag som bestillingen er gjort, og da burde 2 dager være mer enn nok til å få levert de.

Kjipt, dette holder ikke mål, jeg kommer til å klage på dem, og kreve pengene tilbake. Drar på apoteket i kveld og kjøper en test i stedet...

Skrevet

Ja det er kjipt! Har sendt en mail til dem og etterlyst testene i dag, håper de svarer kjapt! Har ca 75 øre på kontoen akkurat nå, så kan liksom ikke bare dra å kjøpe på apoteket heller :( Får bare vente på testene eller mensen..

Skrevet

Ja, har vel egentlig ikke råd jeg heller nå rett før lønning, men sender mannen på apoteket i kveld likevel. Håper jeg får noe å feire.. :) ca 7 dager over IKM nå...

Skrevet

Får håpe du kan feire da ja :) Lykke til :)

Skrevet

CB digital bekreftet magefølelsen: Gravid! :)

Skrevet

Gratulerer så mye :D

Har lyst å teste selv, men får nå vente å se om mensen kommer imorgen først. Så får jeg eventuelt høre om samboern kan kjøpe en test på lørdag om ikke testene kommer i posten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...