Mammapudding Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Tok det lang tid før du fikk testene?
Marianne73 Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Første gang jeg bestilte tok det to dager før de lå i postkassa, andre gangen tre dager. Kjøpte sånne kombipakker med EL/graviditetstester. Veldig fornøyd med servicen
Mammapudding Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2010 Er 1 uke siden jeg bestillte i dag, fortsatt ingen pakke:( Bestilte graviditetstester. IKM imorgen, så hadde jo vært fint å ha dem til lørdag i alle fall.
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Så det er altså flere som sliter med leveringen derfra. Jeg bestilte om morgenen den 30 nov, og i dag den 2 er de ennå ikke kommet, enda det står at de postlegger samme dag som bestillingen er gjort, og da burde 2 dager være mer enn nok til å få levert de. Kjipt, dette holder ikke mål, jeg kommer til å klage på dem, og kreve pengene tilbake. Drar på apoteket i kveld og kjøper en test i stedet...
Mammapudding Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2010 Ja det er kjipt! Har sendt en mail til dem og etterlyst testene i dag, håper de svarer kjapt! Har ca 75 øre på kontoen akkurat nå, så kan liksom ikke bare dra å kjøpe på apoteket heller Får bare vente på testene eller mensen..
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Ja, har vel egentlig ikke råd jeg heller nå rett før lønning, men sender mannen på apoteket i kveld likevel. Håper jeg får noe å feire.. ca 7 dager over IKM nå...
Mammapudding Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2010 Får håpe du kan feire da ja Lykke til
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 2. desember 2010 #8 Skrevet 2. desember 2010 CB digital bekreftet magefølelsen: Gravid!
Mammapudding Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer så mye Har lyst å teste selv, men får nå vente å se om mensen kommer imorgen først. Så får jeg eventuelt høre om samboern kan kjøpe en test på lørdag om ikke testene kommer i posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå