Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei kosejent1

Jeg testet hjemme før jeg dro til Riksen for blodprøve, og den var negativ. Fikk bekreftet at det var negativt da jeg fikk svar på blodprøven. Det er kjempetrist at det ikke gikk denne gangen, alt lå til rette for en liten spire med begge egg befruktet og satt tilbake. Venter på tilbakemelding på om vi får et siste forsøk eller ikke, legen hadde nemlig skrevet at det var siste forsøk... I følge sykepleier burde vi få ett forsøk til, men hun skulle sjekke det opp. Krysser fingre for nytt forsøk så fort som mulig! Ellers må vi vel gå privat, for jeg gir meg ikke ennå!

Det ble en veldig bra dag for lillegutt med feiring i barnehagen først, og deretter barneselskap hjemme etterpå!

Fortsetter å krysse fingre for deg!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142629407-h%C3%B8st-72/#findComment-142632292
Del på andre sider

Å nei så trist!!! Jeg som hadde håpet så mye på dere denne gangen. To egg ut og begge befruktet og inn igjen. Krysser fingrene for at dere får et forsøk til på Riksen og at det går denne gangen. Godt du ser fremover allerede. Du får heller kose deg med en vin/øl i julen;-)

Du er tøff!

Stor trøsteklem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142629407-h%C3%B8st-72/#findComment-142633172
Del på andre sider

Hei kosejent1

Har fått tilbakemelding fra sykepleier som nå har fått snakket med legen. Legen står fast på sin vurdering, og det blir dermed ingen flere forsøk på Riksen for oss :-( Det var et skikkelig slag i trynet! Har fått time til samtale med lege på torsdag, men mannen kan ikke være med, så jeg får prøve å bytte. De hadde veldig fullt frem til jul, så det spørs. Vil jo gjerne ta det så fort som mulig.

Tenkte jeg skulle få utskrift av journalen min for å kunne kontakte private klinikker for en vurdering, for jeg har ikke tenkt å gi meg ennå!

Vil gjerne høre deres erfaringer med Hausken! Har lest mye positivt om klinikken.

Krysser fingre for positiv test for deg denne uken!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142629407-h%C3%B8st-72/#findComment-142647395
Del på andre sider

Hei Høst,

Fælt så mange nedturer dere skal måtte gjennom nå før jul. Utrolig trist at dere ikke får et forsøk til på Riksen. Men det er jo godt at dere får en avslutningssamtale med en lege som kanskje kan komme med noen tiltak og råd. Spør også om utskrift av journalen din! Vi fikk jo bare et standardbrev tilbake fra Porsgrunn hvor de anbefalte oss å stoppe flere behandlinger.

Vi er veldig fornøyde med Hausken. De prøver nye ting dersom det ikke fungerer første gangen og de er alltid tilgjengelige på telefon dersom det er noe. Vi fikk veldig god gjennomgang av journalen med to leger i en time ved første møte. Jeg fikk noen tøffe spørsmål angående helsen min og til familien, men det var bare for å få klarhet i alt før vi begynte. De er også ærlige og gir ingen garantier. Men de har blitt større de også (og fått mange nye pasienter) og føler kanskje at sykepleiene er litt mer stressa når man ringer og spør om noe, men vi får alltid svar og de ringer alltid opp igjen.

Jeg er lettere negativ før test. Har selvfølgelig klart å pådra meg urinveisinfeksjon og har hatt så vondt i magen (menssmerter) de siste kveldene at jeg ligger i fosterstilling på sofaen. Kan umulig være en bra ting. Må teste på torsdag, men tror nok mensen er rett rundt hjørnet og begynner jeg å blø gidder jeg ikke det.

Masse lykke til med samtalen og håper du får kost deg litt i desember likevel!

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142629407-h%C3%B8st-72/#findComment-142649694
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...