Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen andre som har erfaring med denne bæreselen?

fikk den igår, var egentlig ikke den jeg ville ha, ville heller ha en sånn close carrier ring sele eller hva den heter.

øvde med minis bamse igår og må si at det nok er en grunn til at jeg aldri gjorde det særlig bra på aerobic. værre koordinasjon skal du lete lenge etter. la meg bare si at det nok var godt jeg øvde med en bamse først.......

men, den virker litt trang og synes det er litt vanskelig å få babyen plassert riktig. er den bare vanskelig, eller er det meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

låner en å jeg får det rett å slett ikke til, å det fikk ikke hun jeg låner den av heller.. så det er nok ikke bare deg

Skrevet

den ser jo så genial og enkel ut å bruke på hjemmesiden demmes. prøvde du mange ganger før du ga opp?

Skrevet

Kjøpte også en sånn,men fikk det heller ikke til.. Den er pakket bort for lengst!

Skrevet

huff det lover ikke godt :/

og jeg som sa til mannen i huset at dette bare måtte jeg ha asap......

Skrevet

Hei:)

Jeg kjøpte denne da frøknen var noen uker gammel. Brukte den noen ganger, men synes aldri hun lå noe godt oppi den.

MEN NÅ som hun har blitt større er den genial å bruke når man er på butikken, shoppingsenter e.l. Bruker den på skrå, slik at hun "sitter" på hofta mi. Tenkte ikke på dette før hun var 8 mnd, og angrer veldig på at jeg ikke prøvde dette før (jeg pakket også vekk min siden jeg ikke var fornøyd). Kan fint brukes slik fra de holder hodet helt selv. Også kan du bestemme hvor mye støtte ungen skal ha i ryggen alt etter som hvor langt du drar den opp bak ungen.

Så hvis du ikke blir trygg på den nå, så fungerer den kjempe bra slik jeg har brukt den:)

Skrevet

jeg prøvde en god del før jeg pakket den vekk.. skulle virkeling ønske jeg fikk det til, lillegutt er snart 4mnd å jeg bruker baby bjørn men får jo såååå vondt i ryggen av den

Skrevet

Men så synd at du ikke fikk riktig sjal da, var det feil fra butikken sin side? Close baby carriern er ihvertfall heeelt super, og ikke mulig å gjøre feil;)

Skrevet

Hei; nei det var ikke butikken sin feil. Jeg bestemte meg for å kjøpe en fra en spansk nettside siden jeg bor i spania. Kunne ikke finne noen her nede som solgte close baby carrier, derfor det ble en babasling....hurra...not :) Og jeg tror ikke min andre halvdel blir så imponert nå om jeg sier UT med babasling, jeg bare MÅ ha en close carrier :D Det værste er nesten at han med en feil kastet kvitteringen på babaslingen, så nå tror jeg ikke jeg kan returnere den....

Skrevet

Blir sikkert bare nødt å vente til mini er stor nok til å sitte på hofta, synd siden jeg har veldig bruk for den nå, mini liker ikke å ligge for seg selv enda.

men så bra at du er fornøyd med babaslingen, kanskje jeg også får det til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...