Gå til innhold

avføring 1 gang i uka?? 7 uker gammel jente..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Normalt?

Tidligere bæsjet hun mange ganger om dagen.. forrige gang hun bæsjet,var det 1 uke siden forrige gang.. gangen før der var det 4 dager. I morgen er det enda 1 uke siden hun bæsja.. normalt?

Får mm, men fikk mme for maaange uker siden. (siden folk ofte spør om jeg fullammer :)

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må bare føye til at jeg kun gav mme 4 ganger... 4 kvelder på rad. Syns forøvrig det er merkelig om det er dette som skal være grunnen når det er så lenge siden?? :)

Skrevet

Min lille er 8 uker imorgen, og har gått fra å bæsje omtrent en bleiepakke daglig til nå å gjerne la det gå 4-5 dager mellom hver. Jeg har blitt fortalt at når de får mm så er det meste normalt, så satser på at det stemmer :)

Skrevet

Vesla her på litt over 5 uker bæsjer innmari mange ganger om dagen, samtidig som hun er "fisefin" på at bleia SKAL være ren og tørr. Ikke så mye som et mikroskopisk bremsespor godtar hun :S Man kan bli GAL av mindre... Ser frem til litt færre bleieskift, for pr dags dato blir hver amming avbrutt av to-tre bleieskift...

Skrevet

Min bæsjer et par ganger om dagen, men det er visst like normalt med en gang i uka hvis de får morsmelk.

Får de mme skal de helst ha avføring hver dag.

Tror nok ikke det har noe å si at ho fikk mme en gang for lenge siden :)

Skrevet

Tusen takk for svar allesammen :)

Rart med det.. da hun bæsjet flere ganger om natta, håååpet jeg hun skulle bæsje mindre.. Nå som hun nesten aldri bæsjer skulle jeg gitt alt for at hun bæsjer mere :)

Det som er så frustrerende, er at til lengre ut i "uka" det går, til mere ubehagelig virker det som hun har det.. presser om natta og styrer på, Samme dagen og dagen etter avføring sist, var hun kjempebedagelig og sov lenge og hadde ingen plager..

Hvor lenge skal man la det gå før man kontakter helsestasjonen og spør?

Er ei sånn som er litt redd for å "mase" jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...