Gå til innhold

Pumpe - spørsmål. =)

ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal begynne å pumpe meg siden det etterhvert jeg skal ut på noe og kan krasje i mattider til smån(han tar flaske bare så det er nevnt..)

det første jeg lurer på er:

koker dere pumpa mellom hver gang det pumpes`?

hvis jeg pumper kl 11 og skal pumpe kl 15 senere den dagen må jeg koke den i mellomtider?

eller hvordan oppbevare den?

også lurer jeg på:

Jeg ammer ungen min, bør jeg pumpe etter han har tatt all maten først?

Ikke alltid han tar begge bryst..

og til slutt:

La oss si jeg har pumpet meg 30ml kl 11 og 40ml kl 15.. går det ann å helle det som er pumpet sist i samme flaske som jeg hadde kl 11?

Att alt jeg pumper på samme dag i en flaske eler må jeg ha 3 forskjellige fra 3 pumpinger samme dag?

taaaaakkk:) <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan svare på 1 spm :)

Jeg spurte om det samme for et par mnd siden ang koking av pumpa.. Ei her inne sa hun satte hele greia i kjøleskapet mellom de gangene hun pumpet, geenialt! Så det har jeg gjort en god stund, fungert veldig bra.

jeg pumpet flere ganger løpet av en dag, og alt helte jeg i samme flaske, det skal ikke ha noe å si :)

Skrevet

Personlig skyller og vasker jeg pumpeutstyret etter hver gangs bruk. Og koker det en gang daglig. Syns det er mest hygienisk- men tar jo mer tid.

Pump deg etter at han er ferdig i "matfatet"- så er man sikker på at han er god og mett:)

Jeg pumper meg 4-5 ganger i døgnet, Jeg lar melka kjøles ned (i kjøleskapet) etter hver pumping.Så blander jeg all melka som er pumpet ut i løpet av dagen over i et beger- som går rett i fryseren. (Jeg blander altså ikke kald og varm melk i det hele tatt),

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...