Kronesis Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Er ikke det litt tidlig? Eller er det flere som ble kvalme allerede da? Jeg er sulten hele tiden, men samtidig så kvalm at jeg ikke har lyst på mat...Og da blir jeg mer kvalm. Har vært gravid to ganger før som jeg begge mistet i uke 9, og da var jeg bare litt uvel innimellom mellom uke 6 og 8. Kanskje dette betyr at det går bra? Har noen tanker rundt dette?
Åse❣ Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Jeg er straks 4 uker og kjenner meg skikkelig kvalm til tider. Veldig ofte tidlig på morningen, litt utpå dagen og når jeg skal legge meg. Det er vel et bra tegn at man er dårlig er det ikke?
Buffy07&11 Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Jeg er 5+4 og skjønner nå hvorfor jeg har gått å vært kvalm iover en uke! Har spurt alle rundt meg om de også var kvalm, fordi tanken om at jeg faktisk var kvalm pga graviditet ikke slo meg! Men etter en test i går falt alt på plass!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Er i svangerskapsuke 7 og har spydd de fleste kvelder fra jeg var ca 4 uker.. :/ har spydd flere ganger denne gangen her til sammen enn med de 2 barna jeg har fra før.. Kvalm ja!!
ljuba Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Kvalmen var det første lille tegnet på at jeg kunne være gravid. Merket allerede i uke 3 at enkelte lukter bød meg fullstendig imot. Kunne f.eks brekke meg mens jeg stod og vasket opp kjeler med middagslukt eller gikk inn i en butikk med sterke lukter. Har akkurat fått bekreftet at jeg faktisk er gravid nå (uke 4), og kvalmen kommer og går på samme måte. Er spent på hvordan det blir fremover, var veldig kvalm de første ukene i mine to første svangerskap....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå