Freckleface26 Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 jeg og mannen min hadde sex den 11. Nov. Glemte helt kondom og siden vi nå har 4 barn fra før vil ikke min kjære ha flere,noe jeg kan forstå av og til lol. Vi skulle kjøpe angrepillen samme helgen,sex var torsdags kveld så vi regna oss fram til at vi måtte ta pillen før lørdags kveld. Jeg kom på pillen 5 min førr apoteket skulle stenge og da var det for seint å kjøpe den.... Fikk litt panikk men mannen min sa vi skulle kjøpe den på mandagen og ta sjanse på at jeg ikke blei gravid igjen. Mandagen kom og tok pillen og kjente ingenting av denne. Søndagen etter da 6 dager etter pillen var tatt så fikk jeg litt blødning og jeg trodde jeg hadde fått mensen tilbake (jeg ammer enda minsten på 11 mnd på kveld/natt) så mensen har jeg ikke sett noe til liksom?var så lite at jeg ikke trengte bind engang?så hva kan dette har vært festeblødning?lørdag forrige uke tok jeg en test,var blenda hvit. I mårrest fikk jeg en svaaaaaaaak lyseblå strek på clearbluen. Blei veldig gira faktisk og kjørte på apoteket og kjøpte en digital i samme merket og en til vanlig clearblue. Tok den digitale 2 timer etter første gang på do i dag men den viste negativ?trodde den digitale var sensitiv? Kanskje altfor tidlig å bruke den? Hvor lang tid bør jeg vente nå før jeg tar den siste clearbluen jeg har? Er faktisk litt gira og tanken på at jeg kanskje er gravid igjen gjør meg glad faktisk!
*julybirth* Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 vent et par dager og test på nytt gratulerer kansje da
Barbarella og froskebarna Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Jeg har hatt svak strek på vanlig test og negativ på digitaltest, og vært gravid. Virker som om den digitale er litt mindre sensitiv, selv om jeg også trodde den var mest sensitiv. Tror du er gravid, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå