lillespire08+10 Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Når jeg ammer på det ene brystet, så stikker, nesten småsvir litt, på det andre brystet. Flere som opplever dette?
cadence Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Har det på samme måte,det småprikker og småstikker, og hadde det med eldstejenta også. Er nok bare en reaksjon på at barnet dier, "det andre brystet vil være med", er en del av utdrivningsrefleksen det. Så lenge det ikke blir vondt er det nok ufarlig. Brystbetennelse har en mer skjærende/stikkende følelse som kjennes "langt innover" i brystet.
lillespire08+10 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2010 Takk ser det drypper melk på det andre brystet, så det er nok utdrivningen som settes i gang. Husker ikke at det stakk sånn sist jeg ammet...hmmm. Men er ikke vondt innover, så er nok ufarlig
sillyfilly og Olivia Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Jeg kjente det ved hver eneste amming og pumping. Da visste jeg at melka kom. Hehe. Det er jo betryggende. Utdrivningen kjennes ut som stikking og prikking.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Jeg får alltid store smerter i begge brystene når jeg ammer, spesielt om morgenen når brystene er sprengte. Det er fordi jeg har så kraftig utdrivningsrefleks, så det føles som om brystene får kramper så til de grader..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå