Nat27 Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Leste et innlegg her for en stund siden om at sukkervann kan hjelpe mot luftplager? Dette er nytt for meg (kanskje meg som er uvitende :s), men tenkte jeg kunne prøve? Dere som har prøvd; hjelper det, egentlig? Når gir man det? og hvordan lager dere blandingen? Og evt. hvor lang tid går det før effekt?
Siamese Hellhound Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Det fungerer som smertestillende, altså ikke forebyggende. Jeg anbefaler minifom dråper som fås på apoteket. Det tar et par dager før det virker, men det løser opp boblene i magen, sånn at det ikke er så vondt å få ut lufta. Minifom inneholdt tidligere noen skumle konserveringsmidler, men de er tatt bort, så det skal være trygt å bruke.
bitthen Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Ja, funker som smertestillende. Det er faktisk det eneste som er bevist fungerer. Tar en liten stund før det funker, kanskje 15 min. Prøvde også minifom mot luftsmertene, men med dårlig hell her i gården. Ellers får man bare vente til lille bikker 3 mnd - da blir alt så meget bedre.
bitthen Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 lag til når mini gråter og har vondt. Jeg brukte 1 ss på 1 dl vann - tror jeg. Gav 2,5 ml.
cadence Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Kok opp 1 dl vann og rør inn 1 ss sukker (12 gram). Blandingen kan oppbevares i kjøleskapet i 2 døgn (48 timer).
lykkeligmams<3 Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 prinsen min hadde kraftig kolikk de første 4-ukene, og da vi først fikk tips om sukkervann var dette en redning når han hadde kraftige luftsmerter,ble veldig avslappet i armene og koste seg. men som sagt er det smertelindrende og effekten varer jo bare en stund. men absolutt verdt å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå