Pumba78 Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Baby på5 uker har litt rare sovevaner, men har jo fått beskjed om at baby styrer alt ibegynnelsen og det er lite man kan gjøre. Hva gjør man og når? I natt sov hun på brystet til farfaren fra 20.30 til 23.00, spiste, sov på meg o senga fra 24 til 1.00 før jeg klarte å flytte henne i senga si og hun sov til 3.30. Frem til 7 pludret, gråt og spiste hun Osv. Umulig å få henne til å sove. Så vugger pappN henne og hun sov fra 7 til 11! Hvorfor ikke fra 4 til 8???
♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Det er sånn litt i begynnelsen!! Plutselig går det over!! I natt kan det bli helt annerledes igjen.. La henne styre, rutiner er for tidlig enda! Men det dere kan begynne med er å ta på pysj og ny bleie rundt i 20 tiden, da "forbereder" dere henne på at det snart er natt! Vi har gjort sånn med våre to helt fra begynnelsen av! Litt dempet belysning i stua har vi også på kveldstid. Nå er gutten vår 3,5 mnd og han legger seg mellom 20-21! ) Det går seg til det der skal du se! )
Pumba78 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2010 Det hadde vært topp ja. Altså, deilig å sove til 11 men de timene midt på natta er tunge... Og så er det jo snart mørkt innen jeg står opp... Vi prøver å ta på pysj i 8 tida, mulig hun blir forvirra av at svigers er her og, mye leking til rare tider... Sover din om natta nå da?
♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Han har egentlig vært flink å sove natta hele veien, med unntakk av noen ammestunder! Men vi har aldri vært oppe med han.. Men det var et par netter, sikkert samme uke som din, at han var våken et par timer fra kl 02.. Men det var med de to gangene.. Går seg til skal du se!! Men vet åssen det er med den nattesøvnen!!! Zzzzzzzzz )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå