ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Har en liten bebiss på 5,5kg . og han var 56 lang når han kom til verden en mnd er han og. Men til dere som har unger som begynner å vokse å bli tyngre. Hvordan gjør dere det med håndtering/bæring? Synes det allerede er litt tungt =) harfått babybjørn bæresele men når kan man begynne med det.?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Hehe kjenner til den. Jeg har funnet ut at det er bæreteknikken som er viktig så man ikke blir ødelagt i skuldre og armer\rygg. At man passer på at det er en stilling som du kan slappe av i, men samtidig har ett godt grep:)! Gutten min på 3mnd veier over 7 kg å er snart 70cm lang, hehehe...
♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Kjenner til den jeg og!! Gutten min er 3,5 mnd og 9 kg, så JA jeg vet det kan bli tungt!!! Har ofte gått med han i bæreselen rundt i huset! Så pass på bærestillingen.. Helsesøster sa til meg at jeg måtte la han bli vant til å leke på gulvet, så jeg ikke måtte bære meg ihjel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå