Gå til innhold

Da har jeg vert til jm:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 dager til termin, så hun ville sjekke om jeg var moden. Fikk inn to fingre, og hodet stod langt nede i bekkenet. Livmorhalsen var tykk, men myk.

Da er det iallfall fremgang:-) Vet man kan gå lenge med åpning, men håper på fødsel snart.

Så nå blir det baking, vasking og sex i kveld, hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hesann!

Ser ut som det er fremskritt hos deg ja :)

Jeg lurer på en ting, spurte du jm om hun kunne sjekke modningen din eller var det hun for foreslo det?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har 11 dager igjen til termin og er veldig spent på om det er noe fremgang, men syns det er litt flaut å spør jm om hun kan sjekke hvis de vanligvis ikke gjør det før du har passert termin.... :)

Skrevet

Hvis det er første barn så er det sikkert ikke mange dagene til du popper da :)

Regner med hun ikke "røsket" deg...? Min jm er så streng på det der :/ Hun nekter å røske før termindato er passert, grrrr......

Skrevet

Er nummer 5, så spørs da:-) Hun tøyde litt, men ikke så mye. Jeg spørte ikke selv om hun ville sjekke. Vi bor et stykke fra sykehus, og hun skal være vekke hele helgen. Derfor hun foreslo det selv. Greit å vite "ståa" siden jeg føder ganske fort:-)

Om jeg ikke hadde fødte til neste uke skulle hun gi meg akupunktur og strippe meg. (3 dager til termin)

Hun såg ingen problem med å tøye meg før termin sa hun. Om babyen kommer da, er den jo ferdig utviklet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...