mamma til lillingen Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Har termin i dag, så ringte føden for å bestille time. Hun jeg snakka med spurte hvilken type akupunktur, om jeg var gått til termin - da tenker jeg jo at det ikke er modningsakupunktur, men noe mer effektive saker kanskje. Tenk om det skjer noe da! Himmel og hav, sitter her og tripper, vet ikke helt om jeg gleder eller gruer meg. Må jo ordne alt klart før jeg drar, i tilfelle jeg kommer hjem babyen på utsiden!
Gulljentene Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Guri så spennende Hold oss oppdatert da! Jeg fikk akupunktur under forrige fødsel, det hjalp meg ingenting, men de akupunkturen skulle liksom være smertestillende, men fungerte motsatt på meg Ville ringt og spurt igjen akkurat hva slags akupunktur det er, jeg... Har du lenge til termin da?
mamma til lillingen Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2010 Etter 5 minutter med nåler i hodet, leggene og lilletærne kom det skikkelig kraftige kynnere, som satt både i ryggen og magen. Lå i en time, mens jm var innom 2 ganger for å vri på nålene. 2 timer etterpå kom tegningsblødning (eller hva det nå heter) og en hel haug med slim - og jm ville ha meg inn på sjekk. Hun sjekka om jeg hadde åpning, men det hadde jeg ikke - var ikke mye som skulle til da, det var mykt og livmortappen var veeeldig liten. Fikk nr til nattevakta, hun mente det kom til å skje noe i kveld eller natt. Men har det ikke hendt noe skal jeg tilbake for mer akupunktur i morgen.
mamma til lillingen Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2010 I Hammerfest. Nærmeste sykehuset, siden jeg er førstegangs får jeg ikke føde her på helsesenteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå