Gå til innhold

Er 10 uker i morgen, og plutselig mye mindre kvalm. Andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10 uker på vei i morgen, og for noen dager siden var jeg plutselig mye mindre kvalm. Har ikke kastet opp noe, men vært sykt sykt kvalm i en del uker. Er det normalt at man allerede nå kan bli mindre kvalm??

Er jo livredd for at det er noe galt! Puppene er fortsatt litt ømme, men ikke i nærhetet av slik de var i forrige svangerskap.

Noen synspunkter eller erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 11+4, og har vært sterkt plaget med kvalme og andre symptomer i 6 uker. Men, heldigvis, sist uke begynte det å rett på seg, kjenner fortsatt litt kvalme, men ikke slik som før :-) Jeg er bare glad for det og tror nok at alt er bra med bollen min :-)

Skrevet

Sist gang jeg gikk gravid husker jeg at kvalmen begynte å gi seg rundt uke 10. Håper det blir sånn denne gangen også.

Skrevet

Du skal ikke bekymre deg, selv om jeg av erfaring vet at dette er lettere sagt enn gjort! Hadde det på akkurat samme måte som deg, kvalmen ble mye bedre i uke 9, og jeg ble selvsagt superstresset pga det..etter dette har den kommet og gått litt. Var på UL i går (er nå 11+6), og der fikk vi se vårt lille vidunder. Fikk beskjed om at alt ser ut som det skal gjøre på i denne perioden av svangerskapet..en stooor lettelse!

Så nå er jeg bare glad for at symptomene er mindre uttalt enn de var de første ukene :-)

Lykke til videre, jeg er sikkert på at også din baby har det helt fint!

Skrevet

TUSEN takk for VELDIG betryggende tilbakemeldinger! Setter veldig stor pris på det!

Nå er jeg mye mer rolig.

Babyen min har det nok helt fint ;)

Magen synes ihvertfall godt :) Gleder meg så masse til dette lille fantastiske menneske skal komme til denne verden :)

Takk jenter! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...