fruktisèn Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 fikk beskjed i går på kontroll at det er en fingeråpning.... vil det si 1 cm åpning eller!?!?!? men jeg kjenner ingenting bortsett fra mye kynnere (langt i fra vonde)
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Ja, det betyr at du har 1 cm åpning:) Jeg har hatt det i 2,5 uke og masse maserier:/
fruktisèn Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2010 det var det jeg trodde, meeeen kanskje det jeg tok feil så måtte høre )) jeg hadde 1 cm åpning med første i to dager... nå venter jeg tvillinger, så håper de gir gass, vil ha de ut lykke til når det skjer , og takk for at du svarte
Gulljentene Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Dessverre kan man gå leeeenge med 1 cm åpning :/ Ikke for å ta fra deg motet, men...Spørs om man er førstegangs eller ei også det der tror jeg. Om du har fått barn før kan du visstnok gå med både 2 og 3 cm over tid Deilig...he he... Men lykke til Håper baby kommer ut når du vil ha den ut!!! Jeg vil ha NÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!
Gulljentene Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Tvillinger ser jeg nå!!!! Da skjønner jeg VELDIG godt at du vil ha fortgang
*Lissi* Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 Jeg hadde TO i dag, hehe! Venter "bare" en da;-) Lykke til!!!
Gulljentene Skrevet 1. desember 2010 #7 Skrevet 1. desember 2010 Når er terminen din da Lissi? Er det første? Skal til jm i morgen kl 10, jeg...håper hun vil tafse litt på meg også, ha ha Føles litt teit å mase når jeg ikke er på termin engang, men er så leeeeiiiii av alle tegnene nå at jeg blir gal! "Bare" 3 dager til termin i morgen da, så kanskje hun går med på fingertesten :/ Såkalt "røsking" VET jeg at hun ikke gjør før etter termin dessverre...Er bare så kleint å spørre om sånne ting synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå