Gå til innhold

Var på 3d ultralyd, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor dårlige må bildene være for at man kan få ny time gratis?

Var ikke jordmors feil, var lille knøttet som nektet å flytte på seg. Holdt på i nesten en time, men fikk ingen ansiktsbilder. Skikkelig bedagelig unge så det ut som... ;)

Forresten noen som vet om jordmor lagrer bildene ei stund eller om hun sletter med en gang?? Kom nemlig hjem med tom CD... Greit nok at bildene var dårlige, men ville jo gjerne hatt de alikevel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå har jeg vært på ultralydklinikken på Lysaker. og den første gangen jeg var der, å ville ikke lillemann vise seg. han holdt armer forran ansiktet, og legen fikk ikke noe bra bilde av hodet. så da fikk jeg først en halvtime pause for å spise litt sjokolade så det skulle bli fart på babyen. men det hjalp ikke. så da fikk jeg en gratis time to uker etter. og da ble det bra bilder. jeg fikk da noen av bildene fra første gangen jeg var der+ bildene fra den gangen. men jeg vet ikke om de lagrer bildene der du var. men du kan vel ringe å høre kanskje ?

Skrevet

bare ring å spør der du tok ultralyd du :) er nok forskjellig hva som blir gjort fra sted til sted :)

Skrevet

Jeg var på majorstuen i Bergen. Lille jenta våres lå med hendene over ansiktet og ville ikke flytte de. Jormor selv som forelso ny UL time for meg, men fikk med mange fine bilder av hender og tær - både på cd og i "papir". Har vært tilbake i dag. Bildene ble noe bedre, men hun lå helt opp i morkaka (har den fremme) og med navelstrengen over ansiktet. Fikk sett litt, men langt i fra veldig gode :)

Skrevet

Jeg ville ringt og klaget. Du betalte jo får å få bilder av den lille. Du har jo bevis på at du ikke har fått noe siden CD var tom :( Jg ville forlangt ny time og at jeg vikk de bildene og filmsnuttene jeg betalte for :)

Skrevet

Hei.

Ringte i dag, å hun hadde lagret bildene så de skulle hun sende.

Ville ikke spør etter ny time, for liker ikke å klage, å hvertfall ikke til ei så koselig dame som hun var :)

Får jo sett nurket når han kommer ut ;)

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...