Gå til innhold

Kommer vi til å "sprekk"e :-)?

♥ gammel [p]røver ♥ venter 2!

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 25 uker på veg og ser skikkelig høygravid ut allerede :-/. Jeg har jo hørt at det er vanlig å se ut som en som har gått 40 uker med 1 når vi er ca. 30 uker med 2 og det er jo ganske tungt å trangt allerede... Andre som har det likedan? Er jeg garantert strekkmerker nå som jeg venter 2? Jeg har gått to fulle svangerskap tidligere og sluppet unna alt av strekkmerker, men det er vel ikke håp denne gangen?

Vel, det er godt at vi får dobbel premie når de kommer ut :-)

Fortsetter under...

jeg fikk spm fra ca uke 25 på : det ikke lenge igjen nå, når er termin, lykke til osv....

gikk og lurte på det samme som deg om jeg kom til og sprekke o.l.

er 36 uker nå, og de finner fortsatt seg til rette inni her :/

jeg har 1 fullgått svangerskap tidligere, uten strekk merker fra det... og det ser ut som jeg slipper unna denne gang også, men er litt usikker siden jeg ikke ser overalt og magen er på spreng :/

har gått opp 21 kilo, men de siste ukene har det kommet så mye vann at det er direkte ubehagelig :( hadde ikke vann med første....

lykke til videre :)

Haha, godt man kan lese om hva man har i vente ;) Strekkmerker tar jeg som en selvfølge at det blir masse av.. Hehe. Har fra før på hoftene, siden puberteten kom som et skudd!

Er bare i uke 9, og det er første svangerskap. Når kom magen deres? Jeg har litt mage fra før, så er litt vanskelig å skille det ene fra det andre. Vet at livmoren kommer fram ca. uke 12 i enlingsvangerskap, men kommer den fram fortere med to?

Lykke til alle sammen :)

allerede i uke 14 kunne folk se at jeg var gravid, og ikke lure på om jeg hadde lagt på meg eller hva....

så jeg føler jeg har gått med mage i eeeeevigheter ;) hehe

men tror det er forskjellig likevel, en venninne av meg hadde ikke noe større mage med tvillingene sine enn en som gikk med en før hun passerte uke 18 da på et knips var hun stor, men jevnet seg ut igjen etterhvert...

lykke til :))))

Føler meg ikke diger men har jo godt synlig mage, er i uke 33. Magen begynte såvidt å vokse i uke 15, men jeg så ikke skikkelig gravid ut før etter uke 20, da kom magen mer og mer.

Har også sluppet unna strekkmerkene foreløpig, så håper de ikke kommer på slutten heller. Magen står mye i spenn nå, når de ligger å strekker seg på hver sin side av magen. Kan til tider være ganske ubehagelig. Har gått opp 12 kg foreløpig.

Jeg gikk opp 22 kg med mine tvillinger som kom i uke 36+3. Fikk ingen strekkmerker, men unntak av rundt der jeg engang hadde en piercing.

Dere skal i hvert fall være glad dere slipper varmen. Blir ikke akkurat mindre hoven i kroppen når det er varmt;) ulempen er selvsagt at man må ha mye klær som skal passe over den digre magen ....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...