Gå til innhold

Når kommer mensen etter at jeg stopper med crinone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått nyttige råd her før så jeg prøver igjen :-) Hatt biokjemisk graviditet og vil i gang med nytt IVF- forsøk snarest mulig men må time det i forhold til førstkommende helg og julen (klart jeg ofrer alt for å prøve å få et nytt familiemedlem men om jeg kan unngå å være i cph julaften så hadde det vært fint...). CFC sier at mensen ofte kommer et par dager etter at jeg slutter med Crinone. Noen som har erfaring med at det stemmer eller varierer det mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen :)

Jeg har alltid fått mensen 4 dager etter at jeg slutter på utrogest som er et progesteronreoarat i likhet med crinone. Du får bare krysse fingrene for at du kommer raskt i gang igjen ;)

Klem

Skrevet

Ja hei igjen :-) Det ante meg at det varierte litt fra person til person. Tok sisste Crinone i går kveld så da får jeg vel bare vente og se.

Skrevet

Hei!

Jeg har fått min to dager etter slutt m crinone. Får håpe d går fort for deg så du slipper tur midt i jula :-)

Skrevet

Jeg har også fått mensen 2 dager etter slutt med Crinone.

Skrevet

Takk, dere.

Skrevet

Og sånn gikk det; siste Crinone onsdag kl 22. Forventer dag 1 i syklus i morgen (scannet av gynekolog i dag). Dvs at dte gikk 2,5 dager fra Crineoneslutt til dag 1 i syklus. Da gyver jeg løs på 2. IVF.

Skrevet

Lykke til i neste runde!

Klem

Skrevet

Takk for det :-) Det nærmer seg vel tidlig ul for deg, må være kjempespennende. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...