Gå til innhold

UL i morgen :-/

Anbefalte innlegg

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Dette blir da min 6 ultralyd så langt, og enda det bare er timer for å betrygge oss om at ungen har det bra, så føler jeg meg alltid nervøs og små kvalm. Enda jeg nå til og med ser sparkene til lille gutt, så er jeg redd noe er galt.

Men får vel overleve dette, sist var han 13% over normal vekta si, spent på hvordan han ligger ann nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har min UL nr 8 onsdag, og er litt smånervøs jeg også:) gleder meg mest til å få se lille frøkna:) lykke til :)

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Gjør litt godt å vite at jeg ikke er alene med å være nervøs!

Men gikk så bra da ;) Den lille gutten var nyderlig, lå og vinket til oss og gapte med munnen <3 Nå er han regnet til 1,3 kg, 10% over normale vekt kurva, men hun sa dette var normalt her i norgen :) Og da tar det seg inn igjen, for for en månde siden, var han 13% over :)

Ligger nå i seteleie

Skrevet

Så bra at alt sto fint til på ultralyden! UL er alltid nervepirrende, selv når kroppen (og sparkene) egentlig sier at alt er helt fint.

Fikk en kjapp UL hos jordmor i dag, jeg også - dog med veldig dårlig apparat, det var bare for å sjekke leie (tverrleie, men nå tror jeg h*n har snudd seg igjen...). Artig å se, selv om ting nok ikke ble sjekket så nøye som hos deg, hun tok bare en kjapp kikk på mengde fostervann, magesekk, urinblære og hjerte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...