Buffy07&11 Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Enn at jeg havna her igjen da! Kom plutselig til å tenke på at det begynte å bli ei stund siden forrige mens.... Fant boka mi og så at det var 19oktober! Da bars det til apoteket for å kjøpe test!!! og den var jaggu positiv! Kjøpte dobbelpakke da, så skal ta en til i morgentidlig for å være sikker!
mamma-t-2-snart-3 Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Gratulerer så mye:) Kjempekoslig, og ikke minst spennende.
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Gratulerer så mye. Da er vi nesten like langt på vei. Min siste dag mens var 20 oktober, men så har jeg allerede vist at jeg er gravid noen uker alt. Testet nemlig positivt 1 uke før IKM. Er uansett spennende Selv om jeg skulle ønske disse usikre ukene gikk noe raskere
Buffy07&11 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2010 Tusen takk! Kjenner det begynner å krible litt ekstra nå, men tør liksom ikke slippe jubelen løs før de magiske 12 ukene er over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå