Gå til innhold

Julegaver - hva kan man ønske til poden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet på noen ting vi trenger, men trenger flere tips til hva som kan settes på ønskelista. Gant ut at det er greit å ønske seg noe, så slipper man å få alt mulig rart. Gutten vår er fem måneder når jula kommer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ønsker skikkelig lekematte og Baby-Dan lekegrind/ovnsgrind til vår. Dette får vi med foreldre/svigers :) Ellers er det mye utviklende leker, de vokser jo fort ifra en del ting :) Klær er jo også alltid kjærkomment :)

Skrevet

jeg hadde tenkt til å skrive samme innlegg som deg :) Min er også 5 mnd til jul.. hakke peeiling på hva jeg ønsker meg til han ... ulltøy kanskje, bøker? barne-cder ..

Skrevet

har ønsket tilskudd til/evt tripptrapp, bilstol, redningsvest, klær (ull), leker osv.

Skrevet

Colin er 2 mnd til jul, så vanskelig å se for seg ting til han.

Klær har han ganske masse av, men sier jatakk til mer ullklær.

Ellers tenkte jeg badeleker, barne cd-er,dvder, og babyleker. Men ønsker ikke for mye leker heller.

Ellers får vi uro og leketeppe..

Skrevet

Vi har ønsket oss lekekasse til poden. Slenger jo leker overalt! Og klær har vi ønsket oss:)

Skrevet

Lekekasse- Lurt :) da havnet det på lista også :)

Skrevet

Jeg har ønsket ullklær (body, nattdrakt, heldress), leker, høystol, spisesett i plast, reiseseng og vanlige klær.

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Tommee tippy matskåler, sånne med lokk og skje som kan festes på bordet (ala sugekopp)...?

Skrevet

Penger til bilsete

Brio gåvogn

Tripp trapp stol – pute, nøytral farge

Den store – bøkene (eventyrboka, godnattboka, rim- og regleboka, prinsesseboka)

Klær str. 80-92, se an årstid

Treleker, tilpass alder, byggeklosser og puttekasser

Penger til konto

Pia og per - smykke, ring og øredobber

Bøker

Potte og doring (nøytral farge)

Babyakebrett

Penger til ny sportsvogn

Sykkelsete/henger

Dyne 80x100, helårsdyne dun

Sing Sang – Mine første sangkort

Bæremeis

Her var det ingen problemer som dere ser, å ønske seg noe :) hehe.... men har delt opp listen, siden vi har tre sett med besteforeldre og to sett oldeforeldre, tante og onkler :) Greit å ønske seg no ja, så får en i alle fall noe en vil ha :)

Skrevet

Glemte å skrive at tulla er 7,5 mnd når det er julaften :)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Vi har ønsket oss klær i str 80 til han og helst i ull. Ellers ønsker vi noen leker han kan få glede av når han nærmer seg året. Inntrykket mitt er at disse bestemødrene gjør som de vil likevel, så jeg er redd det blir mye leker under treet til jul.....................

Skrevet

Mange gode forslag her :) Ønskelista blir lenger og lenger!

Skrevet

Jenta her i huset er 6 mnd til jul. Hun har det hun trenger av leker og klær nå, men vi har ønsket mer ull til henne, så vi har hele vinteren. Bodyer og pysj.

I tillegg har vi ønsket brio togbane og duploklosser. Det er leker hun ikke trenger enda, men som det er veldig kjekt å ha en del av når hun begynner å leke med det. Tenker at det er like greit å begynne og samle for de koster jo litt også. Men så er det også leker som varer lenge og har god kvalitet. Vi har også ønsket byggeklosser i tre til henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...