Frk.Winther Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Jeg har ikke hatt mensen på 2 mnd nå, å begynner å bli bekymret. Idag fikk jeg en bitte liten blødning.. eller den var brun? Noen som har en formening om hva dette er? Og hvorfor?
Undretrollet Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Dette kan jo være spotting? har du hatt det tidligere? jeg får det en eller to dager før mensen, litt brun utflod...
Frk.Winther Skrevet 30. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2010 Jeg har ikke hatt det før. Og merker heller ikke menssmerter. Skulle hatt menstrasjon for over 1 mnd siden, å ingenting har skjedd ennå. Testene er også negative
Undretrollet Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 da kan det være at mensen kommer nå, jeg fikk plutselig denne spottingen for et par år siden, tror jeg Ellers så kan det jo være at du er gravid og ikke produserer nok HCG enda. Men da kan jeg ikke forklare blødningen, dessverre...
ønsker * magetroll <3 Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 du kan være gravid dersom du hadde veldig sen el, og dette er festeblødning.. er et alternativ! jeg hadde ikke mens på 3 mnd!!!! og plutselig begynte jeg å spotte! og jammen var jeg gravid! nesten 7 uker på vei! mista uheldigvis 3 uker etterpå
Frk.Winther Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2010 Det var spotting. Fikk mens idag, endelig! Så nå blir det heller EL testing om 14 dager, klarer nesten ikke vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå