❁mamma til thea emine❁ Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 har aldri vært plaget med kviser,men nå popper de opp som bare det! å det helst i ansiktet å på de samme plassene! eller så går de rett å slett ikke bort! så jeg lurer på om de går bort når man har født,og når hormonene blir litt mer stabil? og lurer på om det kan ta sin tid..? noen som har vært igjennom dette utbrudde?
Reese Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Off, det er grusomt det der. Aldri plaget med slikt til vanlig men kun under svangerskap. Med første fikk jeg masse i ansiktet. Ikke før kvitt noen før noen nye kom. Skikkelig ekkelt, men tydeligvis hormonelt. Forsvant rett etter fødsel. nå har jeg fått samma problemet. Men denne gang fikk jeg det på brystet. fra brystene og opp til halsen. Og litt i nakken. Tenkte med meg selv at denne gang er det ikke så gale, ingen ser dem jo. På fredag begynte det i ansiktet, så har vert ganske frustrert i helga. Nå¨ser jeg helt lik ut som sist svangerskap. Tror ikke det er noe å gjøre med det heller akkurat nå. Mn trøst deg med at det går over når barnet er ute
Margarita -- Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Jeg hadde mye kviser istarten, men så har det blitt helt fint, frem til nå siste uka! det er jo hormonbetinget, så jeg velger å tro at hormonene jobber ekstra nå, og at fødselen er nær;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå