Gjest Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Sukk.. Stakkar lille.. Vesla mi fikk to tenner når hun var 3,5 mnd, og en når hun var 5,5.. Nå er hun 6 mnd og 2 uker og ut fra hva jeg har fått lov til å se er det minst fire tenner som kommer i løpet av de neste dagene... Var ikke plaget med de andre tennene, men de her gjør nok ganske så vondt.. Alle fire kommer ved siden av hverandre oppe foran... Sutrer og er en skikkelig mammadalt... Men men, da ser det i allefall ut til at vi blir fort ferdig med å få tenner da.. Ikke morro å se på at hun har det vondt, men prøver å hjelpe til med det jeg kan.. Dentinox, biteleker, smokk, kos og evt paracet hvis det blir alt for ille.. Stakkar..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Her fikk størstejenta 5 tenner på en gang omtrent på samme alder- og det ble en del sutring og urolige netter ja! De skal jo få 20 tenner totalt de første par åra, så er vel bare å stålsette seg og gjøre det beste ut av situasjonen;)
Gjest Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 og i dag fant jeg jaggu meg enda en tann som er på vei.... puh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå