*H* Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Kan vi rugende spise sushi mens vi venter? Vet jo at vi må holde oss unna brie, spekemat, store feite fisk, reker og skalldyr som drar med seg tungmetaller og kjemikalier, hval, grønnsaker med jors OSV. Men jeg tror jeg har kommet over å ha sett at SUSHI går bra å spise!? Vet dere?? HMMMM.... 8 mndr til UTEN sushi blir i så fall.. TØFT!
*H* Skrevet 30. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 30. november 2010 http://matportalen.no/artikler/2006/2/ikke_grunn_til_aa_advare_gravide_mot_sushi
Ellois Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 No way om jeg heller akter å gå uten sushi i 9 måneder! Jeg spiser sushi ca. 1 gang i uka nå. Må ha! Og det er jo fisk... Fisk er bra! :-) Men jeg passer på å spise mest laksebiter, maki med grønnsaker og IKKE tunfisk. Har hørt at vi må styre unna tunfisken.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 jepp, går fint, bare hold deg unna tunfisk, og vær generelt nøye med hygienen. Jeg spiste masse sushi sist, men så var vi i Japan i 3 uker så det var vanskelig å la være I Japan spiste jeg forresten også noen reker (ikke rå) som var dårlige og ble matforgifta så det holdt, men det gikk fint med babyen. Det meste kom jo enten rett opp eller relativt kjapt ut andre veien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå