Gå til innhold

Bidronningskapsler endrer syklus (?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg pleier å ha en syklus på 28 dager, alltid!

men etter jeg begynte på bidronningsgelè har syklusen forandret seg, første måned var den to dager kortere, denne måneden var den 3 dager kortere, så syklus på 25 dager.. andre som har vært med på det samme?

synes det er litt merkelig, men kan jo hende det er noe annet. Ikke at det egentlig gjør noe:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Den rotet det fælt til med syklus/eggløsningen min, så kuttet den ut med en gang. Orket ikke slik ustabilitet, når jeg vanligvis kunne stille klokka etter syklusen min.

Skrevet

Den rotet til min syklus også...:-(

Har som du klokkesyklus på 28/29 dager,men de mnd jeg brukte bidronning så kom den ofte en til to dager før men også to til tre dager senere. Kjedelig når man i alle år har visst når den skulle komme fra mnd til mnd,iallfall når en prøver.

Kuttet den helt ut!!

Skrevet

hjelp.... dette høres litt drit ut! jeg har nettopp begynt med bidronninggele, tenkte jeg skulle prøve det denne pp, men nå ble jeg litt usikker på om jeg vil fortsette. Syklusen har bare blitt kortere og kortere for hver mnd, fra 35 til 27 dager selv om jeg ikke har brukt gele... Litt dumt om bd-geleen skal fucke opp enda mer så jeg ikke blir gravid denne mnd. Er jo det som er planen liksom.. hehe ;-)

Skrevet

godt å høre det ikke bare er meg!

jeg pleier alltid kjenne på kroppen når jeg har el, så var bare tilfeldig at jeg testet tre dager før, men det sies jo at man kan bli mer fruktbar, såå vi får se:) hehe:) jeg har ikm mandag 13... (tror jeg..) spennende å se, når har dere ikm?

Skrevet

ikm mandag 20 her... hvis syklusen holder seg på 27 dager som sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...