Gå til innhold

IKM uke 52 - et julemirakel :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk :D Føles veldig uvirkelig detta :) drysser babystøv over alle dere andre her inne, og krysser for positive tester til uka :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann jenter :)

Her er det full symptomjakt som vanlig!! Ømme brystvorter, ''myke'' pupper, SYKT vondt i korsryggen og stråling ned i foten og vondt å gå (?), masse kviser!!! hehe.. mye utflod. luft i magen.. hehe.. har begynt å teste, men ingen positiv test enda. Gratulerer så mye med positiv test :)

Krysser fingrene :D

Skrevet

Gratulerer så mye :D

Jeg har IKM ca Tirsdag. Har hatt veldig murring i både rygg og mage den siste uka, og KJEMPE ømme brystvorter. Tok en test på Onsdag som var negativ :P Alt for tidlig å teste, men klarer ikke vente med den testinga. Er så spent. Håper på positivt svar :))

Masse lykke til i svangerskapet og lykke til til dere andre :)

Flere som har IKM rundt 28. Des?

Skrevet

gratulerer, msflua!

har egentlig ikke så mye symptomer enda, men i dag har jeg så ondt i korsryggen, spess venste side, at jeg sliter med å sitte og reise med opp,har også en del utflod! 7dpr så nå starter den viiiirkelige spenningen!

Skrevet

Gratulerer så mye Msflua:) Litt misunnelig kjenner jeg :)

Våknet opp med skikkelig mensmurring i dag, og ble skikkelig skuffa, tenkte at nå hadde TR kommet.. men ingen tegn til det :) Har i tillegg til mensmurring fått masse kviser, så håper det er et symptom:) Lenge å vente til IKM på lørdag, men har lovt meg selv å ikke teste før tidligst lørdag... Men vi får se åssen det går, klarer sikkert ikke å vente så lenge... Masse lykke til alle sammen, krysser fingrene nå :)

Skrevet

Jeg har også fått endel kviser/uren hud i det siste..

Så det kan være et smptom det også?

Uff, jeg blir helt sprø, jeg!

Må snart finne noe annet å oppta tankene med.

Lurer på å reise bort et par dager med barna, slik at jeg får fokuset over på noe annet ;o)

Skrevet

Det som er med kviser er jo at det er like mye pms tegn så eg tar ikke det så alvorlig.. hjehe.. MEN de er mye tidligere enn vanlig og flere :) og jeg også sliter med hoften spesielt for å reise meg. halter litt i starten. hehe.. krysser fingrene.. ikm i slutten av uka! :D

Skrevet

hei jeg vet ikke helt om ikm min er i morgen eller i dag men legger meg inn her jeg for det ble litt kluss denne mnd med at el kom 12 og ikke 13 som den skulle. og har ikke får tr ennå så det er sikkert i morgen som er ikm

Skrevet

Hei jenter, og God Jul

har ikm på tirsdag/onsdag, ingen symptomer, såvidt mensmurringer men mindre enn vanlig

uren hud ja, noen ganger får jeg det før mens, men etter alt det vi har spist i julen er det vel kanskje ikke rart at kvisene popper fram....

skal ikke teste før ikm denne gangen, er så sikker på at det er bortkastede penger, ikke mange aksjer lagt inn denne pp nei

Begynner og bli litt deppa, 38 år, 13 pp, føler tiden begynner og renne ut , altså ikke for andre enn meg selv, jeg mener kun for meg altså, men samtidig er ønske så stort og få gi prinsessen min en lille bror/søster........sukk

Skrevet

Gratulerer msflua! :)

Kjenner jeg er litt misunnelig jeg også...

Tok en test i morges 5 dager før ikm men negativ. Har ingen symptomer annet enn en del utflod og kanskje litt trøtt. Trøttheten kan også skyldes at jeg ikke er helt i form pga virus.

Jaja, begynner å planlegge neste pp allerede for at jeg ikke skal gi meg noen forhåpninger og bli skuffet.

Alle gode ting er tre men den fjerde følger med!! :)

Skrevet

Våknet opp med TR i dag, én dag før forventet :o(

Kom vel ikke som noe sjokk egentlig..

Symptomene jeg hadde flust av forrige uke, har sakte men sikkert forsvunnet.

Håper dere andre har mer hell :o)

Skrevet

Tieran;na kan du ialle fall slappe av i en ukes tid uten og tenke "baby" og så får du sikkert posetiv test neste pp skal du se

Jeg har ikm i dag eller i morgen, ikke fått tr ennå men kjenner den er på vei, så nå er vi da på vei inn i vår 14 pp

Har bestemt meg for og gå til gyn og be om pergo og kjøpe el tester neste pp

Skrevet

iiiiiik! kjøpte 2 tester i dag for å teste mot helgen...av en eller annen grunn ligger jeg forran skjemaet for i hodet mitt er d onsdag, så jeg tenkte at jeg kan brenne av en test bare for morro skyld (for d var ikke aaalt for tidlig)...men forventet ikke noe i d hele tatt for jeg tok den i kveld i 6 tida. kom på i d jeg tok testen at "søren d er tirsdag"...d var borkasta for nå for jeg ne uansett...men jeg fikk svaaaaaaaaaaaak strek:D skal ta en til på fredag bare for å være på den sikre siden!

tisser mye mere som sist (trodde d kunne være all den salte maten og drikkinga) og hadde store smerter i korsryggen i helga (7-8dpo) og litt stikking i livmora. håper bare spiren ikke gir slipp denne gangen (hvis der virkelig er en der!)!

flere som har våget seg utpå testingen?

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg tok en test igår, to dager før IKM. Den var veldig negativ :( Hvis ikke TR har dukket opp innen fredag, tar jeg en test da også. Greit å få bekreftet at man ikke er gravid før nyttårsfest, blir nok litt alkohol da, selv om jeg prøver å begrense det litt. Håper på TR eller positiv test snarest mulig!

Skrevet

ikm var på 2juledag eller 3. juledag men tr har ikk kommet ennå og jeg tok test både på 3. juledag og i går og den var blendahvit:( hmm lurer på¨hvor tr blir av hun er aldri forsinket.

Skrevet

Tok en test idag, har vel ikm på lørdag. var neg. men lurer på om ikm kommer senere denne perioden, da el ble fire dager senere enn forventet? Babycompen sier det har klaffet med el og samleie , så blir spennende og se;)

Lykke til

Skrevet

Da var det over for min del denne syklusen, TR dukket opp idag, akkurat på IKM-dagen. Lykke til dere andre :)

Skrevet

HEI her har det skjedd mye siden jeg var her sist! :) Gratulerer til de med positiv test, og lykke til videre for de som fikk besøk av tanta.

For min del har jeg hatt pause fra bim og det har vært utrolig godt i grunn, hehe, særlig med tanke på at jeg har sluppet all symptomleting og tenking, for jeg tror nok ikke jeg har blitt gravid denne gangen, og grunnen til det (sett bort fra at jeg ikke har noen symptomer) er at jeg og kjæresten var fra hverandre fra den 16. des. pga reise/jobb, Jeg trodde jeg hadde el rundt den 14. , men den 18.-20. hadde jeg typisk EL-slim, så vi hadde nok liten sjans til å treffe denne gangen, var jo typisk da at det var akkurat de dagene vi var fra hverandre :) Angrer på at jeg ikke tok med meg el-testene så jeg kunne fastslått at el kom så sent, men men.

IKM i morgen på nyttårsaften jeg, men går ut fra at tanta kommer og planlegger allerede neste prøving ;) Lykke til videre alle sammen! Oppdaterer hvis noe skjer :) Håper alle har hatt en fin jul.

Skrevet

Tanta kom i dag. En dag før tiden. Visste den skulle komme. Men som mange andre, det er bare å begynne å planlegge neste prøving! :) Gratulerer til de som har fått det til! :)

Skrevet

Henger meg på.. TR er i full anmars her.. Hadde ikke ventet den før på lørdag eller søndag.. Men spotting i går.. Og litt mer i dag så er jeg ikke i tvil. Har og følt det på meg den siste uken.. Så var ikke noen overraskelse..

Gratulerer så masse til dere som traff denne gangen =)

Skrevet

Gratulerer til de med positiv test:)

Tror TR er i anmarsj her også:( Har smerter i magen, og virker som hun kommer tidligere enn ventet denne gangen (ikm på lørdag).

Tok en test i dag, den var BLENDAHVIT!

Det som er så rart denne måneden er at etter el så har brystene mine voks ganske mye. Min mor spurte meg i julen om jeg hadde lagt på meg og peikte på brystene mine...da la jeg merke til at de er blitt mye større (har ganske små til vanlig). Så har liksom de forhåpningene nå, samtidig som jeg ikke tør å ha de fordi jeg har ikke lyst å bli kjempeskuffa igjen!:(

Vel vel, til lege den 7 januar...håper han kan sende meg videre om jeg ikke er gravid til da, for ser ikke ut som vi klarer dette på egenhånd.

Skrevet

Vel vel, Godt Nyttàr til alle bim damer og tusen takk for det gamle

Sitter her med et stooooooooooort glass rødvin og tantebesøk, hun kom i går, så nå er det inn i 14 pp

Har fått lege time til den 20 januar

Da skal jeg fortelle om alle mine sorger og be om og bli hørt, håper vi kan få litt hjelp

Skrevet

JEG ER SÅ SPENT!!! er på 14 dpo og ingen TR. Men tok en test i går og den var negativ.. Har SINNYSKT vondt i hoften/rumpa.. hehe.. føles ut som en svær blåveis!! jaja.. føler pitte litt at mensen kommer.. Men tar ikke sorgene på forskudd!! Det må ikke dere andre heller:) være positive og hvis det går skeis så se det positive i at det kommer en ny pp!! Jeg ser da det positive i at jeg kan drikke når jeg er på ferie i egypt neste uke :D jaja.. God natt damer! Gru/gleder meg til i morgen,. Tanta pleier å komme om natta.. :S

Skrevet

hjelpes! hadde ikm i går! trodde d skulle være i morgen, men har surra sammen datoer! ingen tr enda, men regne vel egentlig med en positiv test i morgen tidlig, siden jeg hadde en (veeeeeldig)svak test på tirsdag! *glis*:)

krysser fingrene for at testen din Cryst@l er positiv!;) og selfølgelig alle andre sine teste også! ;)

Skrevet

fikk to streker på testen i dag:) yeay! nå bare krysser vi fingrene for at spiren holder seg fast helt til september!!!

håper på mange positive der ute!

*strør rundt meg med masssse baby støv*

Godt nytt år til alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...