Gå til innhold

IKM uke 52 - et julemirakel :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye mim26:) Tuuusen takk for baby støv:)

Jeg fikk en ekstremt svak strek i dag på min test, men er skeptisk, da jeg har fått skyggestreker før uten å være gravid. Har ikm i morgen, så får vel bare vente til i morgen og ta en ny test da:S

Skal springe på apoteket nå og kjøpe CB digital som jeg kan ha til søndag om tr ikke skulle ha dukket opp til da.

Lykke til alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke til å laste opp bildet av testen her, men har lagt inn et bilde på bloggen min;

http://esperanza84.blogspot.com/

Om noen skulle ha interesse av å se et utydelig bilde av en usynlig strek :P

Skrevet

Skal teste etterpå...ikm idag eller i morgen..spennende.. ;)

Skrevet

Esperanza84; gratulerer!! (jeg ser streken!!;) når er termin da? 12sep? da får vi hølde følge:)

Lady'83; hvordan gikk d me testen??

Skrevet

IIIIk! Tok en test i dag for moro skyld, har egentlig ikke IKM før i morgen.. Har hatt skikkelig menssmerter de siste dagene, og masse kviser, i tillegg til endel luft i magen og noe småkvalm, men tenkte at det kunne være PMS også.. Men tok test nå og den er positiv :) Streken er riktig nok litt svakere enn den andre, men allikevel :)

Tør ikke helt å tro på det enda, tar ny test i morgen eller på søndag :)

Gratulerer så mye til dere som har testet positivt denne perioden!

Og lykke til dere andre, håper spiren sitter snart :)

Godt Nytt År!!!

Skrevet

da er du nok gravert!! ;) gratulerer!!!

godt nytt år til deg også!

Skrevet

Da var enda en test positiv, og CB viste GRAVID!! :) Jippi! Da tør jeg å slippe gleden løs :)

Gratulerer så mye til dere andre som også har testet positivt denne måneden, og masse lykke til til dere andre:)

Godt Nytt År! :)

Skrevet

Gratulerer til de gravide!!! :-D

Skrevet

Venter og venter....Tok test igår som var negativ..Venter ikm idag, men ikke skjedd noe enda.. så venter på at noe skjer iallefall;)

Skrevet

Hei, venter jeg også Lady`83 :) ikm i går, hvit test. Kan ikke bare tanta komme så en ny periode kan starte!! ;) Tror du at du kan være gravid? Noen tegn? :)

Skrevet

Vet virkelig ikke..mistet litt håpet med neg. test igår.. Men jeg har babycomp og den lyser for al det skal ha klaffet, samt at tempen går ned når jeg får ikm, det har den ikke gjort...Har ikke noen tegn enda, men hadde ikke det sist heller;)

Skrevet

Si fra med en gang du har testet da Lady`83, er så spent på dine vegne! :) Jeg hadde ingen tegn jeg heller, men her sitter jeg ;)

GRAVID :-D kan bare ikke tro det.

Fortsatt noen flere som har ikm denne uka som ikke har fått pos. test eller tr?

Skrevet

Gratulerer til alle som har fått en liten spire. :o)

Jeg skulle vel hatt mensen i går, 1 des, men ingenting ennå. Fikk neg. test i går. Kan vel ikke si at jeg har noen symptomer heller, så får bare vente. :oP Har en CB digital liggende, men har liksom ikke lyst til å bruke den ennå, kan jo være det er litt krøll etter SA'n. Får tester i posten tirsdag eller onsdag, da blir det testing, hvis ikke jeg har fått besøk av tanta da. :o)

Skrevet

Skulle selvsagt stå at jeg ventet mens den 1 januar, ikke 1 des. :o)

Skrevet

Blir spennende å se hva som skjer da Izzy74, du må holde oss oppdatert! Lykke til :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre.............syntes det er litt spennende selv også. :o)

Skrevet

Falsk positiv på meg...tr kom natt til 1:(

Skrevet

Uff, det var utrolig synd...Man beg. liksom å glede seg når man får en pos. test...Håper det går bra med deg!Og lykke til videre:)

Jeg føler hele tiden jeg skulle hatt ikm, men skjer ingenting, samtidig som jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt:( Skal ta test etterpå , men redd for neg. svar... Er jo 2-3 dager over nå så kan vel ta den når som helst..?

Skrevet

Det var leit Esperanza :( Klem til deg!

Lady`83 ta en test da! Er så spent på deg, hehe. du kan ta når som helst etter ikm ja, men er vel "lurest" med morgenurin hvis du har lite hcg enda f.eks, men ta den testen nå og si fra her nå før jeg drar på jobb :-D hehe.

Skrevet

Klarte ikke å vente så tok den digitale idag og den viste............ikke gravid. :o( Så da er det nok bare litt kluss i syklusen etter SA'n. Får bare vente på tanta og prøve igjen neste pp.

Skrevet

Så dumt Izzy74 :( Ønsker deg lykke til videre, men det er jo håp så lenge tanta ikke har kommet da :) Klem.

Skrevet

Tusen takk zassy☆ :o)

Har ikke gitt opp helt, men har ikke så mye tro på en positiv test. Samboer vil at vi skal teste igjen til onsdag, hvis ikke tanta har kommet. Han ble ganske skuffa idag han også.

Klem :o)

Skrevet

Er du gravid Zassy??:D Så kjekt:):):) Det var virkelig koselig! Du må ikke glemme oss helt da;)

Kjekt at det klaffer for noen!!! Jeg føler jeg blør i hel (sorry detaljer).

Men det betyr ihvertfall en ny prøveperiode:)

Skal til legen på fredag og skal prøve å bli henvist videre (både jeg og min mann) så vi finner ut av dette! Har allerede begynt å se på priser til IVF og lagt opp en spareplan...så dette skal vi nok få til uansett!!!

Alle som er blitt gravide; kos dere!!!:)

Skrevet

Fikk neg. test igjen. testet 2t etter forrige do besøk.. er jo egentlig 2-3 dager over ikm og skal jo gi svar uansett.. Uff, frustrerende...!!! Tar en til i morgen tidlig , hvis det ikke har skjedd noe... :( Kan jo være ikm som er litt sen bare også...

Skrevet

Esperanza84 JA jeg er gravid :-D skrev det kanskje ikke så tydelig her inne, hehe, ble plutselig aktiv i så mange tråder her. Men ja jeg fikk positiv test i går :-D Det er helt rart! Glemmer dere selvfølgelig ikke, jeg VENTER jo på dere alle inne på 1. tri, bare skyndt dere å komme ;) Jeg har "møtt" på noen der som ble gravide forrige måned, så det er jo helt reellt at du og dere kommer neste måned om det ikke ble denne ;) Bra du har en plan, neste måned klaffer det for deg, det tror jeg!! Masse lykke til :)

Lady`83 Uff så kjedelig at du fikk neg test da, skjønner godt du er frustrert, pleier du å være regelmessig? Håper du bare har sen hcgproduksjon. Masse lykke til med ny test, håper for deg! Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...