Esperanza84 - gravid! Skrevet 10. desember 2010 #51 Skrevet 10. desember 2010 hei zassy!!! spennende å lese om el-testene dine..tenkte hele tiden at det var lenge til jeg skulle begynne å teste, så har ikke kjøpt eltestene enda...så nå blir det nok ingen el-test denne måneden heller:S får følge med på dine tester for tror vi har ikm rundt samme tid;) men, skal en tur til legen min på "årskontroll" i romjula...tenkte å bare ta noen blodprøver og snakke litt og se hva som skjer....føler kroppen min har vert litt ute av lage etter jeg slutta på p-pillene og så var det like greit å ta det i romjula når jeg ikke jobber... har ikke vert her inne i det siste, men nå bare måtte jeg inn å se hvordan det går med folk!! kjekt å se kjentfolk og velkommen til alle nye:) tvi tvi aaalle sammen!! får håpe spiren sitter nå!!!
zassy☆ Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #52 Skrevet 12. desember 2010 Ja jeg tror ikke jeg har fått positiv enda, har fortsatt strek, men den ser litt svakere ut enn kontrollstreken så jeg venter spent på fortsettelsen. Sånn regnemessig burde den vel ikke komme før ut i neste uke. Lykke til hos legen da, håper du finner ut at alt er bra
Cryst@l Skrevet 12. desember 2010 #53 Skrevet 12. desember 2010 Jeg skjønner lite av kroppen min. har hatt el slim i 4 dager men siste dag var for 2 dager siden. Det begynte på dag 9.. MEN det har ikke vært noe i nærheten av positiv test! Men i dag på dag 14 er brystvortene øm, det stikker i livmoren og det kan virke som at kroppen prøve å slippe ett egg. Skal ta en el test 4 tiden. kanskje den endelig er positiv! Da har eg ikm i uke 52, hvis egget slipper i morgen. som eg sa til min samboer i går, ja no begynner sex presset. OK sa han bare. hehe.. annenhver dag no... Det skal klaffe nå!! Vil så gjerne!!! :S Lykke til alle sammen :) Koselig å følge med på hvordan det går med alle.
Majka81 Skrevet 12. desember 2010 #54 Skrevet 12. desember 2010 Endelig er jeg også i gang! Begynte med el-test i dag, selv om jeg visste at den ble negativ. Det var bare en strek på testen til og med. Har vel el torsdag eller fredag, men vil ikke miste den da min syklus varierer alt fra 24 til 28 dager. Føler det på meg at el kommer før fredag... litt av en førjulsstrid! Krysser fingrene for alle testere!! :)
zassy☆ Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #56 Skrevet 13. desember 2010 Hei dere, fint å se flere aktive her Og velkommen til deg også Tieran, når i uke 52 har du ikm? Jeg blir litt småtullete av disse el-testene, hehe, men i dag var streken veldig sterk, minst like sterk som kontrollstreken vil jeg påstå, men likevel blir jeg usikker!! Men tror den måtte ha vært positiv i dag altså! Og i går tror jeg at det kom en dråpe blod når jeg var på do..altså bare en dråpe! Kanskje det kunne vært i forb. med eggløsningen?? Spent på om testene blir negative igjen i morgen eller onsdag nå da!! Håper håper Sengekoser for livet her! hehe, hvordan går det med dere andre da? Ha en fin ny uke. Klem.
mim26 Skrevet 13. desember 2010 #57 Skrevet 13. desember 2010 henger meg på dere jenter her inne...el rundt den 18. og ikm den 31. des... håper på en herlig nyttårs nyhet!! PP6 nå og en sa 1,5 måned siden..håpe d klaffer snart, for jeg blir gal av å tenke på hvor gravid jeg ville ha vært hadde spiren blitt sittende :/ nå skal d f..meg jobbes!!!! hehe
Tieran Skrevet 13. desember 2010 #58 Skrevet 13. desember 2010 Takk takk ) Jeg tror jeg har ikm 28 desember. Har el i disse dager og skal visstnok være fertil i perioden mellom 10 og 15 desember (i følge mobilen min). Tok el-test på lørdag og da var begge strekene like sterke (på fredag var test-streken svakere). Tok også en i dag bare for å sjekke, men der var test-streken svakere enn kontrollstreken. Vil det si at el er over eller gjør den ikke utslag når el er på sitt høyeste? Sengekoser her også ;o) Men blir nesten mest fokusert på å ligge med rompa høyt etterpå enn puteprat ;o)
ballerinaen_ Skrevet 13. desember 2010 #59 Skrevet 13. desember 2010 Hei alle sammen Ny her og vet ikke om jeg er på riktig side en gang, men pytt pytt. Samme ønske deler vi ihvertfall alle Jeg har en datter fra før og samboeren har en datter fra før. Sammen ønsker vi en sammen Har bare gått på minipillen 2 mnd så aner ikke hvor stor betydning det har, eller hvor lang tid det vil ta. I utgangspunktet skulle vi bare ta det som det kommer, men må innrømme at jeg nå kanskje begynner å bli litt mer enn bare ivrig? Fikk mensen ca 19 dager etter jeg sluttet på minipillen. Første bl.dag var da 1. Desember.. Så da er det bare å vente i spenning da Syns det er veldig int. å følge med på det dere skriver og ønsker dere alle sammen masse lykke til Husk å oppdater
zassy☆ Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #60 Skrevet 13. desember 2010 Hei mim26, da har vi ikm samme dag! Håper det blir en gledelig nyttårsoverraskelse på oss!! :-D Lykke til!
zassy☆ Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #61 Skrevet 13. desember 2010 Tieran, som jeg har skjønt så betyr svakere strek negativ test, så hvis den har vært sterk og så blitt svak så ville jeg tolket det som at el har vært, husk at testene viser positivt like før el kommer da, så kan hende det er nå du har el da. Eller i går hvis det var lørdag du hadde positiv. Er ny i testinga jeg også, men slik har jeg forstått det iallefall Lykke til!
zassy☆ Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #62 Skrevet 13. desember 2010 Hei Irmelin_ velkommen :-D Vi er mange ivrige her så du er i godt selskap Ønsker deg lykke til! Måtte vi alle få positive tester til jul! Jeg er så spent på om el-testen blir svakere igjen i morgen, da jeg tror den var positiv i dag.. og på jobb i dag så blødde jeg pittelitt lyserosa når jeg var på toalettet, tro om det kan være pga eggløsning?? Spennende iallefall! Lykke til videre alle sammen
ballerinaen_ Skrevet 13. desember 2010 #63 Skrevet 13. desember 2010 Ja, det er utrolig spennende Enda mer spennende er det jo også når vi er så mange håpefulle håper det er eggløsning
zassy☆ Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #64 Skrevet 13. desember 2010 Ja vi har blitt utrolig mange på denne tråden nå! Blir en spennende juletid Hører du også til her ballerinaen_ ? Eller har jeg oversett at du har skrevet lenger opp kanskje? Utrolig deilig at det er jul nå egentlig, slik at man kan tenke på andre ting i ventetiden mellom el og ikm, kanskje går det ikke så sakte da
ballerinaen_ Skrevet 13. desember 2010 #65 Skrevet 13. desember 2010 Jeg bare bytta Nick Fra Irmelin_ til ballerinaen_ Ja, heldigvis er d så mye annet å tenke på nå i denne julestriden, så da får man krysse fingrene for at mnd ikke blir så lang Jeg er SÅ spent !! Me jeg aner jo ikke om syklusen min er i rute da, eller hvor lang den er siden jeg bare har hatt 1 mens etter minipilleslutt.. Tiden får vel vise.. Har dere noen erfaringer med å bli gravide etter minipilleslutt?
zassy☆ Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #66 Skrevet 13. desember 2010 Ok jeg ante at det kanskje var deg ettersom du hadde sånn strek _ etter navnet, hehe. Har ikke brukt minipiller jeg, men vanlige p-piller, og da var mensen litt på tur de første månedene etterpå, men da prøvde jeg ikke å bli gravid heller, heldigvis for hadde sykluser på over 40 dager. Men det har stabilisert seg ganske greit nå tror jeg Så du vet ikke når du har ikm eller noe du da? Tester du etter el da for å få en viss peiling?
ballerinaen_ Skrevet 13. desember 2010 #67 Skrevet 13. desember 2010 aah ok.. Nei, jeg har ikke testa for el heller Som sagt så skulle vi bare ta d som d kom, men så begynte jeg å lese her da, og blei jo fort revet med blir vel å begynne å teste el etterhvert jeg også tenker jeg hehe.. Tok ikke så lang tid før jeg fikk mensen igjen etter minipilleslutt da, og jeg gikk jo ikke lenge på dem.. 2 mnd bare.. Men d kan jo selvfølgelig ha betydning for syklusen min nå. Jeg får nesten bare se når tante rød kommer tilbake. HVIS den kommer Lov å håpe hihi
Tieran Skrevet 13. desember 2010 #68 Skrevet 13. desember 2010 Ja, zassy☆, jeg tolker streken som om el var i går eller i dag, jeg også ) Tror det kan stemme med alt jeg har lest om slik testing. Føler meg oppblåst, kvalm og uggen, men det er nok heller en liten snev av omgangssyken enn graviditet ;o) Bittelitt tidlig å kjenne noen symptomer nå kanskje? ;o) hehe, bare litt ivrig her..
nytt bøllefrø i okt Skrevet 13. desember 2010 #69 Skrevet 13. desember 2010 zassy jeg svarer deg her inne jeg. har ikm 26 des, så da er det bare å håpe
Esperanza84 - gravid! Skrevet 13. desember 2010 #70 Skrevet 13. desember 2010 Klarte ikke å dy meg...har kjøpt (dyre) el-tester på apoteket. 7 stykk til 300kr el noe sånt...tok en i dag...er usikker på om jeg skal fortsette ut uken, el om jeg skal hoppe over i morgen...nekter å tro at el kommer på dag 12...men kan jo hende...i dag var det en soleklar negativ test. Får se hva jeg gjør. Spennendes med deg zassy, du må holde oss oppdatert i morgen!!! Jeg klarte selvfølgelig ikke å holde meg lenge her i fra:S Lykke til alle sammen!!!:)
zassy☆ Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #71 Skrevet 13. desember 2010 Anne_Marie Ikke så lenge igjen å vente da! Håper du får klaff Esperanza84: Haha må le altså, skjønner at du vil spare litt på dem når de var så dyre, you better get pregnant nå altså! hehe. Ja jeg holder dere oppdatert så det holder jeg, synes du ikke? Nå blir det snart bimferie på meg, så får bare skrive i vei så lenge jeg er her
andreita med 2 prinsesser Skrevet 14. desember 2010 #72 Skrevet 14. desember 2010 Hei jenter , her var det mye spennende lesning Skrev feil tidligere, har ikm den 29 eller 28 og er i dag på dag 12, fikk lagt inn aksjer i går og satser på i morgen og fredag også, hvis det ikke klaffer nå så vet ikke jeg Har ikke kjøpt el tester fordi jeg har el smerter, vet bare ikke om smertene er før eller under el, hva er vanlig?? Nå starter nedtellingen snart til ikm mine damer, håper på mange små nusselige julemirakler
*Miss Flua* Skrevet 14. desember 2010 #73 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har ikm 29, fant jeg ut av akkurat Første mnd jeg tester etter EL, og slo ut positivt nå! Jeg er helt overlykkelig hehe. Trodde en stund at de ikke funka på meg, men istad var det ikke mye i tvil gitt! La inn aksjer i går, og får stå på de neste dagene kjenner jeg Andreita: vet ikke hva som er vanlig med el smerter, tror det er ganske forskjellig. Jeg begynte å få smerter for 4 dager siden, men fikk EL idag. Kjenner fortsatt at det røkker litt... Krysser fingrene for alle oss!!
zassy☆ Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #74 Skrevet 14. desember 2010 Tror man kan ha smerter både før under og etter pga forskjellige årsaker, etter hva jeg har lest, så er vanskelig å vite, får bare kjøre på hele tiden ;p Hadde noe jeg tror er el-smerter sent fredagkveld, men fikk det jeg tror er positiv el-test i går morgest..hadde også lyserosa utflod i går, så håper el er i disse dager, kanskje i dag ?! Bare et par dager til nå så får dere fri fra meg helt til nyttår, hehe, skal ha en bimpause ettersom jeg reiser vekk. Er såå spent allerede på om jeg "kommer tilbake" til masse positive tester og/eller symptomer her inne om et par uker :-D
zassy☆ Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #75 Skrevet 15. desember 2010 Usj vi har ikke hatt sengekos siden søndag! Redd vi har misset sjansen vår Ble bare sånn pga ulike jobbvakter og slitenhet osv :/ men men..hadde iallefall på søndag og får ta en runde i kveld ;p Men tipper det er forsent nå uansett ettersom testene er negative igjen. Har en dårlige følelse denne gangen altså. Dere andre da? Hvordan går det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå