Gå til innhold

IKM uke 52 - et julemirakel :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ja det er veeeldig tidlig å starte denne skravletråden, hehe, men tr kom i dag her og jeg greier jo ikke la vær å glede meg til neste testerunde allerede ;p

Håper jo selvfølgelig at så mange som mulig blir gravide, men hvis det er flere som meg som har fått tr allerede så er det bare å joine meg her. Jeg får ikm presis på nyttårsaften!

......dette blir en lang måned, ettersom jeg starter skravling og venting på dag 1 i syklusen........ :P

Satser på et julemirakel! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er på dag 3 i syklusen, så da får vi henge sammen en stund fremover=)

Skrevet

Åååneei ! Ser ut til at jeg må joine dere jeg også..

Hadde håpet det skulle gå denne prøveperioden, men nå ser det ut som om tr er på vei likevel :( Utfloden har begynt å forandre bitte litt farge, hvis du skjønner :P MEN nekter å melde meg helt inn ennå, venter til det er blod på papiret :P

Skrevet

Hei madame mim :) kjekt at jeg ikke blir alene her inne, selv om det er synd dere ikke lyktes denne pp som var da. Når har du ikm? :) Dag 2 for meg, men har 31 dagers syklus da, bare 29 dager igjen... hehe.

isi88: neeei jeg vil ikke se deg her! hehe, håper du holder deg unna, i beste mening altså ;) Lykke til!

Skrevet

jaja da er det bare å prøve på nytt når tr forsvinner.. er egentlig bare en leser her inne, men denne gangen tenkte jeg og skrive for det er DENNE mnd den skal sitte for oss :) :) så lykke til jenter, vi går jula i møte med en meget velkommen "blindpasasjer" <3 <3

Skrevet

drømmer<3 <3 Hyggelig at du blir med :) Ja denne gangen skal det bli en drøss positive tester her inne :-D Har du prøvd lenge eller?

Skrevet

4pp nå :) så nå er det nok hehe alle blir jo gravide med en gang jo grrrr. så jaggu våres tur nå!! :)

Skrevet

Zassy; hehe! Tar det positivt, at du ikke vil se meg her inne, vil egentlig ikke inn her jeg heller - men har jo allerede begynt å snike her inne sååå :P Skal holde deg oppdatert om hva som skjer iløpet av helgen :) Så håper jeg for din egen del at desember mnd ikke går så altfooor sakte! :P Bare 2 uker til EL :D hehe!

Skrevet

dømmer: Ja håper dette blir måneden for oss! :) Veldig mange som har blitt gravide i det siste ja, men slik er det vel alltid her inne.. alltids noen som får positive tester, men en dag blir vi også en av dem :-D

isi88: Tenker desember går fort ja, er jo mye som skjer, juleferie og alt.. du får ha en fin helg og si fra hvis noe skjer ja :)

Skrevet

er på da 3 i syklusen, har også 31 dagers syklus og ikm dagen før nyttårsaften. Kan bli en spennende dag det? er vel enda nesten 14 dager til el så nå blir det en liten pause fremover=)

Skrevet

Ok da har vi det nesten helt likt madame Mim, har ikm på nyttårsaften jeg :) Er spent på når el er denne gangen, for kjæresten reiser bort fra 16.-23... så er jo store sjanser for at vi misser el da :/ men får kjøre på før han reiser :)

Blir nok litt pause her og, og med det mener jeg her inne på bim..men har foreløpig ikke greid å løsrive meg, hehe, men når jeg skal hjem i jula blir det neppe oppdatering her inne, så da er jeg ikke tilbake her før like før nyttårsaften, kan bli like greit å slippe å lese masse her inne, men da blir jeg sikkert her fram til el iallefall :P Prøver å senke forventningene denne gangen i og med at det blir vanskelig å treffe el..men håper jo likevel ;)

Skrevet

Hehe det er bra det er flere som er såpass ivrige :-D Vet du når du har ikm da Frk.Winther? Kanskje jeg skal dytte frem ikmliste-tråden så kan dere skrive dere på :)

Skrevet

Tihi, kjæresten spurte nå når vi har mulighet neste gang, han begynner å bli litt stressa for at det ikke skal gå. Det er SÅ deilig for meg å høre, ikke at han er bekymra, men at han virkelig vil ha baby, nå! :-D Jeg har ventet så lenge på at han skulle bli klar, og nå gleder vi oss like mye begge to :-D Forklarte at jeg tror jeg har EL akkurat den 17. når han er bortreist, og han bare: åneiii..da må vi prøve masse før jeg drar :-D Gleder meg så til å sette i gang jeg, og tror jeg må kjøpe el-tester denne gangen så jeg vet om jeg har mulighet eller ikke :)

Skrevet

Hei Zassy!

Vil ikke melde meg inn her helt enda, ikm i morgen el på lørdag, men har en stygg følelse på at jeg kommer inn her etterhvert...

Har hatt ømme bryster og vert trøtt og sliten, men sikkert bare tr som er i anmarsj...

Håper vi IKKE snakkes her inne mer ;)

Lykke til:P

Skrevet

Håper også vi ikke ses ;) Masse lykke til! :) Måtte du få to blå!

Skrevet

Melder meg inn her jeg også, har veldig lyst til at det skal klaffe denne mnd. Har hatt mye tullete sykluser i det siste, men forrige gang var den på 35 dager, håper den holder seg stabil nå. Har isåfall EL rundt 12-13. og IKM 26-27. Hadde vært koselig med en positiv g-test 3.juledag :D Det er lov å håpe!

Skrevet

Hei CI82 :) Vi er like gamle ;) hvis 82 viser til fødselsåret ditt :) Vi satser på at dette er måneden det skal skje! Og at det blir mange positive tester i jule og nyttårstider :) Lykke til!

Jeg har bestilt el-tester, og gleder meg til å finne ut når jeg egentlig har el..i blant merker jeg det godt bare fordi jeg får så mye el-slim, men forrige måned merket jeg ingenting til det..så krysser fingrene for at el kommer ganske tidlig så jeg og kjæresten rekker det!! Tenker å teste etter el allerede fra den 10., det er jo ganske tidlig når jeg har 31 dagers syklus, men det er bare de to siste jeg har hatt like sykluser, ellers har de variert litt, så nå vil jeg være sikker på å treffe!

Flere som skal teste etter el denne gangen? :)

(herregud så mange ganger jeg skrev el..hehe)

Skrevet

Hei zassy! Jeg er født i 82, ja :) Satser veldig på at desember er måneden det skjer i år, hehe.

Jeg har noen få el-tester liggende og litt usikker på når jeg skal begynne å bruke de. Vil liksom ikke begynne for tidlig og bruke opp de få jeg har og jeg hadde ikke tenkt til å bestille flere ennå. Får kjenne litt på kroppen når jeg føler det nærmer seg. Jeg hadde tenkt til å begynne rundt 10. jeg også. Hvis denen syklusen er som den forrige skal jeg ha el 13. Dette blir spennende.

Gleder meg til oppdateringer fra alle dere andre!

Skrevet

Hei hei!

Da kom tanta alikevel, så melder meg inn her.

Ny pp, nye muligheter:)

Har tenkt å bestille el-tester også og finne ut av når den er...føler ikke at jeg merker el like godt nå som før men kan være jeg innbiller meg...

Har virkelig lyst at det skal klaffe nå!! Satser på et julemirakel sammen med resten av gjengen her:)

Masse lykke til alle sammen:):)

stor klem

Skrevet

CI82 etter el-kalkulator skal ikke jeg ha el før 17..så er kanskje litt tidlig å teste 10. , men er redd for å misse så bruker sikkert opp alle 14 jeg :P kaaanskje drøye til 11. eller 12. da ;) Blir spennende å teste etter el da, har ikke gjort det før jeg :)

Nei men Esperanza84, hva gjør du her!!! Kjedelig at tanta kom :/ men litt godt å bare melde seg inn i en ny tråd med en gang? iallefall synes jeg det..får bare se fremover å håpe på det beste nå! Når skal du starte el-testingen da? :)

Skrevet

åh by the way Esperanza84, så at du har ikm dagen etter meg! Ble så glad, Er så kjedelig å vente til slutten av uken når "alle andre" tester tidlig. hehe. Så er godt å ha noen som er ca samtidig :)

Skrevet

Joiner klubben! Hadde ikm den 29. november, men tanta møtte ikke opp før i dag.. er derfor usikker på hvor lang syklus jeg nå egentlig har. Ikke hatt så lang før.. Ser frem til pp nr 2 - kanskje julen i år blir helt spesiell :)

Skrevet

Hei [Marie] :) Når går du ut fra at du har ikm da ca? Håper julen bringer en overraskelse til oss alle :) Venter på at tr skal være over i disse dager jeg så vi kan sette i gang! :P Denne gangen tar jeg ingen sjanser, fullt kjør fra dag 1! hehe :) Kanskje du også kan teste etter el? Så får du en viss oversikt over når ikm er sånn ca.

Skrevet

Vanskelig å si det nå, ettersom syklusen er helt på tur. Håper at jeg kommer tilbake til normalen på 28 dagers syklus. Aldri vært så opptatt av dette jeg, men skjønner nå at det kreves både kunnskaper og "konsentrasjon" om temaet hehe :) Hva mener du med å teste etter el? Hvordan kan det gi meg en viss oversikt over når ikm er? Er så ny på dette, så spør jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...