Håpefull38 Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Da gikk det nok ikke som jeg ville! Ble vekket av tlf idag tidlig og fikk beskjed om at eskimoen min ikke hadde overlevd! Ganske tom og utladet nå! Dette var 12. turen, og nå kommer alle oppbygde følelser frem! Og når man er full av hormoner gjør vel ikke det saken bedre... Dro opp til CFC og fikk snakket med Claus. Skal få kjøpe ett forsøk neste gang, og trenger jeg ett til skal jeg få gjøre det om til en 3-pk. "Jeg skal spørre sjefen, og sjefen det er meg. Og derfor sier jeg ja". Så det letter kanskje litt på pengefronten får jeg håpe! Han mener jeg har store sjanser for å bli gravid. Muskelknuten skulle ikke ha noe å si oppi dette, for da hadde jeg ikke blitt gravid i det hele tatt. Knuten kunne derimot føre til ufarlige blødninger i svangerskapet og for tidlig fødsel. Får håpe neste tur, som er nr.13, blir min lykke!
Klar39 Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Hei Håpefull38 Det var trist å høre :-(. Jeg beundrer ditt pågangsmot, og er sikkert på at det vil belønner seg. Nummer 13. må bare være ditt lykkes tall. Ta vare på deg selv så lenge!
Isola71 Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Å nei! Så utrolig trist! Jeg føler virkelig med deg. Men veldig bra at de er positive på CFC og mener du fremdeles har gode sjanser. Krysser fingeren for at 13. er det magiske lykketallet. Jeg var litt heldigere, og er nå hjemme igjen med en liten eskimo i magen. Men det var bare den ene (av tre) som overlevde, så vi krysser fingrene og satser på at det er gullegget. Masse lykke til videre! Jeg er sikker på at 13 er et virkelig lykketall! Klem
Stjernemagnolia Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Åhhh, nei jeg hadde så troen på denne turen ned til København denne gangen. Fryktelig trist å få den telefonen når håpet er stort. Nå synes jeg synd på deg. Ta vare på deg selv og husk det er lov å være trist, gråte og bruke tiden nå på deg selv. Fantastisk å lese om din utholdenhet og jeg vet du kommer til å lykkes. For noen tar det bare lengre tid men du kommer i mål til slutt. Trøsteklemmer
Ugla er mamma! Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Nei...huff håpet ikke dette for deg.. Men godt sjefen var litt snill med deg.. Stor klem!!!!
Gjest Hell & Lykke Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Sender varme styrkeklemmer til deg nå, Håpefull!!
singelmamma Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Varme tanker herfra også! Krysser fingrene for at neste gang blir din tur!
januar-jenta Skrevet 1. desember 2010 #8 Skrevet 1. desember 2010 Uff, dette var kjipe nyheter. Gråt noen tårer og reis deg opp igjen med strak rygg. Så lenge det er håp er det verdt alt sammen! Dette har vært en lang tur for oss begge....kanskje det er begges tur snart??? 2011- da skal det skje:) Go'klem
Klar som et egg! Skrevet 1. desember 2010 #9 Skrevet 1. desember 2010 Å, for en kjempeskuffelse! Claus er en bra fyr, godt at de kan gå litt utenom reglene noen ganger. Enig med januar-jenta, 2011 skal bli vårt år, jeg var hos gyn selv idag og ble skuffet, jeg skulle endelig igang med fryseforsøk, men jeg har mange store cyster etter at jeg ble overstimulert forrige måned, og jeg må utsette reisen enda en mnd... Jeg er iallefall heldig og har egg på lager, men det skal du også få! Hold ut en sprøyterunde til!
nifficat Skrevet 1. desember 2010 #10 Skrevet 1. desember 2010 Nei og nei...det var leit, Håpefull38 Det er godt å se at du ser fremover. 2011 skal bli det året du lykkes!!!! Klem
tingeling71 Skrevet 1. desember 2010 #11 Skrevet 1. desember 2010 Har tenkt på deg de siste dagene Håpefull38. Sendt masse gode tanker og lurt på hvordan det gikk med deg. Så trist at det ikke gikk denne gangen. Men det nærmer seg gullegget for deg også snart, det må det jo. Var selv langt nede i helgen etter at 4. inseminasjon ikke ble positiv heller. Og jeg tenkte veldig på de som har prøvd lenger og opplevd flere og hardere skuffelser enn meg. Du faller litt sammen nå, men du kommer sterkt tilbake. Det er vel fellesnevneren for oss alle tror jeg. Og jeg har en venninne som nekter alle å si at 13 er et ulykkestall, begge hennes gutter er født den 13. Så 13 er et lykketall. For deg også.
Tamsin Skrevet 1. desember 2010 #12 Skrevet 1. desember 2010 Uff, så trist. Godt CFC var litt rause med deg. Hadde vært skikkelig gøy om nr. 13 klemmer til og blir lykkerunden din. Varme tanker til deg i disse tunge dager.
andy69 Skrevet 2. desember 2010 #13 Skrevet 2. desember 2010 Tallet 13 er lykketall for meg. Jeg låner bort til deg ))
Håpefull38 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #14 Skrevet 4. desember 2010 Tusen takk for støtten, damer! Dere er supre!!! Havnet litt ned i kjelleren, men har nå klart å kravle meg litt opp igjen. Synes jeg mister så mye tid. 4 mnd som nå går bort, og når man snart er 40 hjelper det ikke på... Har aldri likt tallet 13, men håper jo inderlig det forandrer seg nå! Så synd du ikke fikk gjort noe denne gangen heller-Klar som et egg! Du har også ventet lenge på å komme i ruging igjen! Men det må jeg si- 16 egg på frys!!!! Fikk du ut alle disse forrige gang da du ble overstimulert, eller hadde du noen fra før? Vi får satse på at januar er en god mnd:-)
Håpefull38 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #15 Skrevet 4. desember 2010 Tusen takk for støtten, damer! Dere er supre!!! Havnet litt ned i kjelleren, men har nå klart å kravle meg litt opp igjen. Synes jeg mister så mye tid. 4 mnd som nå går bort, og når man snart er 40 hjelper det ikke på... Har aldri likt tallet 13, men håper jo inderlig det forandrer seg nå! Så synd du ikke fikk gjort noe denne gangen heller-Klar som et egg! Du har også ventet lenge på å komme i ruging igjen! Men det må jeg si- 16 egg på frys!!!! Fikk du ut alle disse forrige gang da du ble overstimulert, eller hadde du noen fra før? Vi får satse på at januar er en god mnd:-)
lykkeligalene Skrevet 9. desember 2010 #16 Skrevet 9. desember 2010 Hei! Det er vondt når prosessen tar så lang tid - jeg håper det beste i fortsettelsen for deg! Lykke-lykke til videre:)
m240 Skrevet 9. desember 2010 #17 Skrevet 9. desember 2010 Hei!! føler med deg, hvor trist dette er. Jeg hvet hvordan det føles. jeg satt inn 2 donoregg i riga 18 november ble desverre ikke gravid . Og er så lei meg er veldig depp om dagen. Jeg skal prøve 1 gang til har 3 på frys. Jeg har barn fra før, men det hjelper ikke for det .hadde ønsket at det hadde vært positiv. Vi skal gjøre et siste forøk i januar eller februar. Mange klemmer fra m240
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #18 Skrevet 9. desember 2010 Beklager, i all respekt, men jeg har vanskelig for å tro at en person som har født fem barn vet hvordan det føles å gå igjennom det Håpefull og mange her inne på forumet gjør, mnd etter mnd, år etter år for å få oppfylt drømmen om ett barn.....
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #19 Skrevet 9. desember 2010 Enig med anonym. De fleste på forumet her inne har mislyktes mange ganger og m240 har nå mislyktes 1 gang i sitt ønske om sitt 5 eller 6 barn. Tror ikke m240 helt "forstår"... Uansett er det nesten litt provoserende...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #20 Skrevet 10. desember 2010 Jeg blir litt provosert jeg også. Over utsagnene til de to siste her. Hva gir dere rett til å bestemme hva en annen person kan og bør føle?? Jeg har heller ikke prøvd mange ganger, men jeg føler virkelig jeg har rett til å være lei meg for at jeg ikke har lykkes enda. Selvfølgelig skjønner jeg at de som har prøvd noe som kan virke som uendelig mange ganger blir mer nedtrykt, men jeg kan likevel forstå skuffelsen med et negativt resultat! Jeg har venner med barn som sliter med å få et til, og jeg ser at savnet etter et barn ikke kan måles i hvor mange du har fra før. De kan trøste seg med at de hvertfall HAR barn, men savnet - det kan da ingen nekte de med uansett hvor mange barn å ha. Vi er mange her inne, med mange forskjellige historier. Men historiene er likevel absolutt like nok til at vi kan skjønne og føle det de andre opplever. Og det verste er at jeg trodde dette var et forum hvor vi med samme store ønske og savn kunne dele tanker, erfaringer og backe hverandre opp. Ikke tråkke hverandre ned...
m240 Skrevet 11. desember 2010 #21 Skrevet 11. desember 2010 Hei, det er jeg enig !!! hvorfor trokke på andre sine følelser. Det går ikke ann synes jeg. de viser null respekt for andre mennesker. Om man mister 1 gang eller 5 så gjør det vel like vondt det hvet jeg alt om selv om jeg ikke vil fortelle hva det er. Det gjør i alle fall veldig vondt. Og jeg har låv og ønske meg et barn til. jeg håper at det går neste gang. Nå ble jeg veldig sint, kanskje en ide og støtte hverandre en å si stygge ting. Da kan vel de som er ekle være et annet sted. Jeg har gått igjennom den samme prossessen med håp og fortvilelse. :-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #22 Skrevet 11. desember 2010 Men, m240, si IKKE at du forstår andre slitere som har prøvd mange,mange ganger uten å lykkes en eneste gang. Sorgen over aldri å få ett eneste barn og sorgen over å ikke få flere barn er faktisk ikke likestilt (jfr.forskning)!! Dette har f.eks. å gjøre med at du faktisk får delta i livet og samfunnet som mor og barn. Dette eksluderes du fra dersom du forblir barnløs!.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå